Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران قبلی اهمال کاری کردند و برخی قراردادهایی که در زمان آنها بسته شده الان تیم ما را تحت فشار قرار داده است.

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی در رابطه سفر به یاسوج و دیدار با خانواده هوادار فقید پرسپولیس اظهار داشت: ما بعد از فینال آسیا از نتیجه‌ای که کسب کرده بودیم خیلی ناراحت بودیم و هنگامی که متوجه درگذشت این هوادار شدیم، ناراحتی ما چند برابر شد و حال تمام مجموعه تیم بد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق برای همه ما دردناک بود. سفر به یاسوج و دیدار با خانواده آن مرحوم هم وظیفه من بود و کمترین کاری بود که می‌توانستم انجام دهم.

وی افزود: به همین خاطر من مدال قهرمانی و پیراهنی را که به امضای اعضای تیم رسیده بود به پسر و خانواده آن مرحوم رساندم و مراتب تسلیت و عوامل باشگاه را به خانواده آن عزیز انتقال دادم. این اتفاق واقعا دردناک بود و امیدوارم خدا به خانواده او صبر دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این کمترین کاری بود که من انجام دادم و حتی دوست نداشتم این موضوع رسانه‌ای شود. مردم فوتبال دوست و عاشقان فوتبال در کشور ما زیاد هستند و به فوتبال علاقه شدید دارند. من به هیچ وجه دوست ندارم اتفاقات ناگواری رخ دهد. جان هواداران ما از جام با ارزش‌تر است. از این اتفاق متاثر شدم.

گل‌محمدی در مورد برگزاری دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر برابر نساجی و شرایط بد زمین چمن ورزشگاه وطنی خاطرنشان کرد: شرایط برای انجام یک مسابقه آن هم در سطح لیگ برتر واقعا معمولی نبود و صحنه‌های بدی را شاهد بودیم. فوتبال ما به جای اینکه پیشرفت کند، در چند سال اخیر شرایط خوبی نداشته است. امکانات و زیرساخت‌ها به جای اینکه بهتر شود متاسفانه بد تر می‌شود. این یک هشدار و علامت بدی برای فوتبال ما است و لازم است که مسوولان ورزش نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما برابر نساجی در مازندرانی بازی کردیم که این استان از نظر فوتبالی شرایط خوبی دارد و می‌توان از این استان یک تیم ملی تشکیل داد اما این استان از نظر امکانات زیر خط فقر قرار دارد. این شرایط برا ییک ورزشگاه خوب نیست و زمین برای تمرین هم وجود نداشت. امیدوارم بازی با نساجی تلنگری باشد تا مسوولان به خودشان بیایند و حرکتی کنند. در همه استان‌های ما استعدادهای زیادی وجود دارد. کشور ما سرمایه دار است اما اولویت در ورزش نیست. ورزش یکی از ضرورت های جامعه است. برای شادابی و نشاط اجتماعی ورزش یک ضرورت است. حتی طبق گفته خیلی از مسوولان ورزش یک ضرورت و حتی امر به معروف است. جای سوال دارد که چرا به ورزشی که انقدر در نشاط جامعه تاثیر دارد توجهی نمی‌شود؟!

وی در مورد شکایت ماریو بودیمیر از پرسپولیس و پرداخت غرامتی حدود ۱۵ میلیارد تومانی و تاثیر آن روی روند تیم خاطرنشان کرد: من در این مدتی که در پرسپولیس کار می‌کنم اتفاقاتی از این دست زیاد دیدم. ابتدا بحث طلب برانکو و دستیارانش بود. پس از آن بحث طلب نیلسون به میان آمد. موارد زیادی بود که هنوز ادامه دارد. الان بحث بودیمیر است و پس از آن موضوع کالدرون و دستیارانش می‌رسد.

گل‌محمدی گفت: متاسفانه مدیریت پرسپولیس پیش از این به دست افرادی افتاده بود که اهمال کاری کردند و قراردادهای خوبی منعقد نکردند. این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت کرد. تمرکز ما مدتی روی این بود که پنجره نقل و انتقالاتی بسته نشود. زمانی صحبت برانکو بود و الان بودیمیر.

سرمربی پرسپولیس گفت: پرونده‌های خارجی از یک طرف فشار می‌آورد اما خود ما هم مشکلات درونی داریم. باید به بازیکنان رسیدگی شود. شاید باورتان نشود اما سه، چهار ماه است که برای تهیه لوازم تمرین به باشگاه فهرست داده‌ایم اما هنوز این وسایل برای ما تامین نشده است. در زمین تمرین مشکل داریم. شاید جای گفتن این موضوع نباشد اما ما پیش از فینال آسیا نتوانستیم تمرینات خوبی را به خاطر شرایط زمین انجام دهیم. من نمی‌خواهم توجیه کنم اما این واقعیت‌هایی است که در فوتبال ما به ویژه برای پرسپولیس وجود دارد و نمی‌دانم که تا چه زمانی می‌خواهد برای فوتبال ما ادامه دار باشد.

وی گفت: بحث بازیکنان خارجی یک طرف و بحث تامین مطالبات بازیکنان داخلی یک طرف؛ ما از این موضوع ضربه می‌بینیم و اذیت می‌شویم. این مسائل صبر ایوب می‌خواهد.

***

واکنش ابراهیم شکوری به هجمه‌ها علیه پرسپولیس

ابراهیم شکوری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس با انتشار توییتی به هجمه ها علیه پرسپولیس در فضای مجازی واکنش نشان داد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که انتشار ویدئو‎‌هایی از صحبت‌های توهین‌آمیز یکی از هواداران سپاهان نسبت به بانوان پرسپولیسی، واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

در این رابطه، عصر امروز باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به این حواشی واکنش نشان داد. بیانیه باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

توهینی که روز چهارشنبه از سوی جمعی از هواداران سپاهان صورت گرفت و نشر تنها یک مورد آن، کشور را شوکه کرد، فقط هتک حرمت بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه نبود، بلکه توهین به همه زنان ایران حتی غیر فوتبالی‌ها بود و هیچ ایرانی با شرفی در داخل و خارج فوتبال نمی‌تواند خود را از این موضوع کنار بداند.

سال‌ها است بخشی از جامعه هواداری سپاهان، هر از چند گاهی اقدامات وحشتناکی را رقم می‌زنند. اقداماتی که در مقابله با این پدیده صورت می‌گیرد هم اصلا بازدارنده نیست و حتی به نظر اعتقادی به برخورد جدی وجود ندارد اگر مقامات با فشار افکار عمومی رو به رو نبودند.

در تمام این موارد دیده نشد باشگاه سپاهان حتی یک بار عمیقا متاسف باشد مگر این که از شدت بازتاب ماجرا، مجبور به این امر شده است.

در همین مورد اخیر حتی رویکرد انتقادی به این مساله را زیر سوال برده‌اند و به آن‌هایی که به واسطه مشمئز کننده بودن، حادثه برانگیخته شده‌اند، اَنگ چسبانده‌اند. البته که آن‌ها هم از این وضعیت پیش آمده خوشحال نیستند، چون روز چهارشنبه شاهد شروع یک جریان فکری و رفتاری بودیم که اگر در همین نقطه با شدت تمام در نطفه خفه نشود آغاز یک جریان خشونت و هتک حرمت نسبت به بانوان در تمام جامعه خواهد بود. آنچه اتفاق افتاد علیه بانوان هوادار تمام باشگاه‌ها از جمله خود سپاهان نیز بود.

ملت ما شهدای عزیز و گرانقدری را در دفاع از حرم داد تا پای داعش و تفکرات داعشی که جلوه‌ای از آن در نگاهی بود که به زنان داشت به این کشور باز نشود و حالا در کمال تعجب یکی همان تفکر را فریاد زده و در داخل و خارج فوتبال و ورزش باید بسیاری به حال خود متاسف باشند اگر به قدری متاثر نشدند که واکنش لازم را داشته باشند.

این‌ها غلو و بزرگ‌نمایی نیست، واقعیاتی است که کمتر جرات بیان آن وجود دارد و اما در ارتباط با رفتارهای بخشی از جامعه هواداران سپاهان و نه همه آن‌ها حکایت طولانی است.

حمله به خودروی حامل مدیران باشگاه رقیب که با توجه به ابعاد سنگ و آجرها به نظر به قصد جان‌شان بود، نابینا شدن سرباز احمدی از دو چشم به خاطر پرتاب نارنجک دست‌ساز، حمله وحشیانه و بی‌رحمانه به تعدادی از هواداران پرسپولیس و ضرب و شتم آن‌ها، نابینا کردن هوادار پرسپولیس، تهدید و ارعاب هواداران پرسپولیس در شهر و محل زندگی خودشان (اصفهان)، حمله به خودروهای خبرنگاران در تهران، آتش زدن خودروی یکی از خبرنگاران در حادثه‌ای دیگر، حمله به ماموران داخل ورزشگاه در بازی خارج خانه، حمله به اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با نارنجک که می‌توانست با شوک به راننده و از کنترل خارج شدن اتوبوس به اتفاقی فاجعه‌بار بدل شود، بخشی از حوادثی بوده‌اند که جدای از برخوردهای لفظی و فیزیکی معمول در ورزشگاه‌ها توسط این عده رقم زده شده است.

حالا هم پای مسائل ناموسی را به میان کشیده‌اند که دیگر برخوردهای انضباطی و اخلاقی برای مواجهه با آن کفایت نمی‌کند.این ماجرا قرار است تا کجا پیش برود؟

توجه افکار عمومی را به این نکته جلب می‌کنیم که توهین آن فرد معلوم الحال که معلوم نیست در چگونه دامانی بزرگ شده‌است فقط قسمت کوچکی از رفتارها و توهین‌های مشمئز کننده بخشی از هواداران سپاهان نسبت به بانوان بود.

باشگاه پرسپولیس مدارک و فیلم‌ها را جمع‌آوری کرده و در قالب شکایات علیه این فرد به طور خاص و علیه جمعی از هواداران و باشگاه سپاهان در اختیار ارکان قضایی فوتبال و دستگاه‌های ذیربط قرار می‌دهد ولی قطعا این کفایت نمی‌کند.

چرا باید جامعه هواداری بعضی باشگاه‌ها به خاطر کوتاهی یا نگاه رنگی بعضی مسوولان امر و دستگاه‌ها در شهرهای خود به باوری برسند که برای خود حاشیه امنیت این‌چنین قائل باشند؟

همچنین به ارکان ورزش و فوتبال کشور، تضمین می‌دهیم چنین اتفاقاتی در قالب مواردی چون خشونت علیه زنان در ابعاد بین‌المللی فوتبال قابل پیگیری است اگر احساس نشود برخوردی که صورت می‌گیرد متضمن امنیت و حرمت بانوان هوادار همه تیم‌ها باشد و در این امر هیچ فرقی بین بانوان هوادار پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور، خوزستان، گیلان، مازندران، کرمان و … نیست.

کد خبر 849038 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس