Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله صبحگاهی «سلام سردار» روز دوشنبه ۸ دی ماه با حضور ۴ مهمان روی آنتن رادیو مقاومت می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجله صبحگاهی «سلام سردار» که مقاومت در اندیشه امامان انقلاب و خاطره نگاری با همرزمان و نزدیکان سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را بررسی می کند روز دوشنبه 8 دی ماه با حضور 4 مهمان روی آنتن رادیو مقاومت می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد الشریفی کارشناس سیاسی و امنیتی از عراق، حسین آجرلو تحلیلگر مسایل منطقه، مهدی سعادت نژاد مدیرکل همکاری های رسانه ای و فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و عبدالحسین رحیمی همرزم و معاون حاج قاسم سلیمانی مهمانان این مجله صبحگاهی هستند.

«سلام سردار» به تهیه کنندگی بهزاد محمودزاده، گویندگی فاطمه عباسی، کارشناس مجری میثم رشیدی، مترجمی مجلسی و هماهنگ کنندگی فاطمه ربانی ساعت 7 روز دوشنبه 8 دی ماه به مدت 85 دقیقه روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جبهه مقاومت سردار قاسم سلیمانی میثم رشیدی سلام سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: هدف آمریکا و دنیای صهیونیست، تک قطبی شدن جهان است تا دنیا را تحت سیطره خود قرار دهد.
سردار ابراهیم پور با تأکید بر ضرورت آگاه سازی خانواد‌ها به خصوص نسل کنونی جامعه افزود: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفتند و محتوای سریال‌های آنها، حرام خوری است که متأسفانه بعضی سریال‌های ما هم، این فساد را عادی سازی می‌کنند.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید و ۸ سال جنگ تحمیلی با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری، چون تحریم اقتصادی، فزهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفتند.
سردار براهیم پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، افزود: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گربود و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود به خاطر نسل کشی در غزه شورش کردند.

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات