Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@15:31:23 GMT

جزئیات حادثه آدم ربایی در تهران

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۹۶۹۷

جزئیات حادثه آدم ربایی در تهران

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی شاملو بیان داشت: پرونده‌ای با موضوع آدم ربایی و خفت گیری، در کلانتری ۱۴۵ ونک تشکیل و با دستور قضایی مبنی بر دستگیری متهمان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار کرد، نیمه‌های شب سوم دی ماه من به همراه دوستم در منزلم در محدوده ونک در حال استراحت بودیم که ناگهان متوجه شدیم ۳ نفر که صورت خود را پوشانده بودند در داخل آپارتمان حضور دارند و بلافاصله با بستن چشمان من و دوستم به زور ما را سوار بر خودروی‌شان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از چند ساعت رانندگی و پرسه زنی، من را مجبور کردند برگه‌ای را امضاء کنم و با گرفتن گوشی‌هایمان در خیابانی ما را از خودرو به بیرون پرتاب و از محل گریختند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: شاکی در ادامه گفت، هنگام پیاده شدن از داخل خودرو دو تن از این افراد را که شباهت زیادی به دو شریکم در خرید ملکی در محدوده تهرانپارس داشتند، شناختم و با شناسایی محل رهایی، بلافاصله به کلانتری ونک مراجعه و اعلام شکایت کردیم.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با شناسایی هویت ۲ تن از متهمان، مخفیگاه آنان در محدوده تهرانپارس و مجیدیه جنوبی شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی پنجم دی ماه هر دو شریک شاکی به همراه متهم سوم پرونده در دو عملیات هماهنگ و مستقل دستگیر شدند.

سرهنگ شاملو اضافه کرد: شرکای شاکی در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی معترف و علت آن را اختلاف حساب مالی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال با شاکی اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از مخفگیاه متهمان یک قبضه سلاح سرد و برگ سفیدامضاء شاکی، کشف شد، گفت: با تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کلکچال آدم ربایی پلیس امنیت عمومی تسویه حساب مالی واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کلکچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: دو سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  ایسنا، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، دو نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آنها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و توان عملیاتی بالای پلیس، سخت ترین پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی