Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه تبریز از بهره‌برداری سالن غذاخوری و مهمانسرای خوابگاه ولیعصر(عج) دانشگاه تبریز خبر داد.

ناصر تقی زادیه، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پروژه بازسازی و بهسازی سالن غذاخوری و مهمانسرای خوابگاه ولیعصر (عج) گفت: این پروژه در راستای بهسازی سازه و بهینه سازی مصرف انرژی اجرا شد که از اهم اقدامات میتوان به اصلاح سیستم مکانیکی، الکتریکی و تاسیساتی ساختمان، تعویض سیستم فاضلاب و انجام ایزولاسیون و عایق کاری، اجرای پنجره‌های دوجداره و انجام کاشیکاری و سقف کاذب در محل‌های پخت و پز، توزیع و سالن غذاخوری دانشجویان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زادیه ضمن اشاره به احداث بوفه و بازسازی مهمانسرا در خوابگاه ولیعصر(عج) جهت رفاه حال هرچه بیشتر دانشجویان تصریح کرد: همچنین علاوه بر احداث بوفه خوابگاه با رعایت استاندارهای بهداشتی، اقدامات اساسی در مهمانسرای خوابگاه از قبیل سیستم گرمایشی، رنگ آمیزی و تقسیم فضای داخلی ساختمان انجام شد که مجموع هزینه‌های مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه در سالن غذاخوری و مهمانسرا یازده میلیارد ریال است.     مدیرامور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه تبریز همچنین با اشاره به انجام برخی اقدامات فنی و عمرانی در مجموعه ژیمنازیوم دانشگاه تصریح کرد: با توجه به شرایط تعطیلی اماکن ورزشی در ایام کرونا، مدیریت امور فنی دانشگاه برخی اقدامات اساسی در سیستم روشنائی و بهداشتی مجموعه ورزشی ژیمنازیوم دانشگاه انجام داده که از اهم آن‌ها می‌توان به ایجاد اتاق جلسه و نمازخانه، اصلاح سیستم روشنائی سالن‌های ورزشی و استفاده از چراغ‌های LED جهت افزایش میزان نور و کاهش مصرف انرژی، ترمیم و بندکشی و ساب زنی کف سنگی سالن‌ها جهت حفظ دوام و رعایت اصول بهداشتی و رنگ امیزی استخر‌ها و نرده‌ها و همچنین انجام پارتیشین بندی در سالن تنیس روی میز نام برد که با هزینه کرد پنج میلیارد ریال طی مدت سه ماه صورت گرفته است.
وی افزود: مجتمع خوابگاهی ولیعصر (عج) در منطقه ولیعصر تبریز در فضایی حدود شش هکتار و خارج از پردیس اصلی دانشگاه برای تعداد ۱۱۰۰ نفر از دانشجویان پسر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اسکان در نظر گرفته که دارای ۲۷۱ اتاق و امکانات رفاهی، ورزشی، سالن غذاخوری با ظرفیت ۲۰۰ نفر و رستوران طرح تاک، مهمانسرا با ظرفیت ۶۰ نفر است.     تقی زادیه اظهار داشت: دانشگاه تبریز به همه متقاضیان خوابگاه واگذار می‌کند و در حوزه تغذیه از نظر استفاده از تجهیزات به‌ روز آشپزخانه وهمچنین ایجاد رستوران‌های مکمل ازدانشگاه‌های پیشرو در کشور است.
لازم به ذکر است، معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز جهت تعویض صندلی‌ها سالن غذاخوری و تجهیز اتاق‌های مهمانسرا به کلیه امکانات رفاهی مبلغ چهارمیلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه کرده است.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز وزارت علوم صندوق رفاه دانشجویان خوابگاه ولیعصر سالن غذاخوری دانشگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد

غلامرضا زارعی مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بر اساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است طبق معرفی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری برخی نهاد‌ها به مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال سبد تغذیه و بسته بهداشتی رایگان را به صورت ماهانه اختصاص دهد.

او افزود: بر همین اساس شارژ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶ میلیون ریال برای مادران دارای فرزند شیرخوار شامل ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۱۱۰ نفر از سه دهک اول درآمدی انجام شده است.

مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: به منظور حمایت از مادران ایرانی در فرزندآوری و حرکت به سوی جوانی جمعیت، بسته‌های غذایی و بهداشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (زیر ۲ سال) در بستر کالابرگ الکترونیکی اختصاص یافته است.

زارعی بیان کرد: ۱۶ هزار و ۵۷۱ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در استان خراسان رضوی آماده عرضه بسته‌های غذایی و بهداشتی ویژه مادران دارای فرزند شیرخوار و زیر پنج سال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس