Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:57:24 GMT

۸ شرکت بورسی بازارگردان معرفی کردند

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۹۹۹۶

۸ شرکت بورسی بازارگردان معرفی کردند

عملیات بازارگردانی ۸ نماد معاملاتی در بورس تهران آغاز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت بورس تهران از آغاز عملیات بازارگردانی نمادهای معاملاتی شرکت‌های زغال‌سنگ نگین طبس، معادن منگنز ایران، تولیدی کاشی تکسرام، پلی پروپیلن جم، سرمایه‌گذاری‌ صندوق ‌بازنشستگی‌، جام‌دارو و فرآورده‌های ‌غذایی ‌و قند پیرانشهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد 93 هزار واحدی شاخص بورس در آذرماه

شایان ذکر است در حالی از 10 مهرماه امسال تمامی شرکت‌های بورسی و تا 15 مهر شرکت‌های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.

بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می‌شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می‌شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیش از ۱۰۰۰ عنوان از تازه‌ترین آثار منتشر شده در شعب نشر جهاد دانشگاهی در سراسر کشور با موضوعات مختلف در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

رونمایی از چند عنوان تازه‌های نشر جهاد دانشگاهی، اجرای دو نشست تخصصی در زمینه کتاب، نشر و مطالعه، تجلیل از نویسندگان دانشگاهی در حوزه ادبیات پایداری و اجرای مناظره دانشجویی با موضوعاتی مرتبط با حوزه کتاب و نشر و مطالعه از مهمترین برنامه‌های ترویجی و فرهنگی این نهاد در بخش ناشران عمومی نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

غرفه‌های جهاد دانشگاهی را در نمایشگاه کتاب می‌توانید به نشانی غرفه۱: مصلای تهران سالن ناشران دانشگاهی، رواق غربی، سالن۲، راهروی F غرفه ۸۴ غرفه ۲: سالن ناشران عمومی، شبستان، راهرو ۱۷، غرفه ۳۶۰ پیدا کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درهای مصلی به روی مخاطبان سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب باز شد
  • کتب ترکی بیشتر معرفی شود/ به آثار نیما یوشیج و زرین کوب علاقه‌مندم
  • در‌های نمایشگاه کتاب باز شد
  • درهای نمایشگاه کتاب باز شد
  • ۱۰ ناشر لاتین و ۳۱ ناشر عرب به نمایشگاه آمدند
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه