Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شبکه سی ان ان گزارش داد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بسته کمک مالی 900 میلیارد دلاری که در کنگره این کشور به تصویب رسیده است را امضا کرد و این لایحه وارد فاز اجرایی شد.

ساعاتی پیش ترامپ در توئیتر خود نوشته بود که به زودی درباره لایحه کمک مالی خبرهای خوبی به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع نیز گفته بودند که ترامپ قصد دارد لحظات آخر این لایحه را امضا کند.

پیش از این خبرگزاری رویترز گزارش داده بود، اصرار دونالد ترامپ  بر امضا نکردن طرح بودجه حمایتی از مشاغل آسیب‌دیده بر اثر همه‌گیری ویروس «کووید۱۹»، میلیون‌ها آمریکایی را در خطر از دست دادن مزایا و بیمه بیکاری قرار داده است.

ترامپ با ادعای اینکه طرح مشترک ۲.۳ تریلیون دلاری قانون‌گذاران دموکرات و جمهوری‌خواه، کمک کافی به و یکسانی به همه مردم آمریکا نمی‌کند، از امضا و تبدیل کردن آن به قانون خودداری کرده بود.

این طرح بودجه عظیم قرار است ۸۹۲ میلیارد دلار منابع مالی در اختیار آمریکایی‌هایی قرار بدهد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، شغل خود را از دست داده و هم‌اکنون در حال بهره‌مند شدن از مزایا و بیمه بیکاری کرونایی هستند که در تاریخ ۲۶ دسامبر (پایان روز شنبه به وقت محلی) منقضی می‌شد. طرح مذکور همچنین ۱.۴ تریلیون دلار به دولت واشنگتن اعطا می‌کند تا هزینه‌های معمول را پرداخت نماید.

رویترز بر اساس داده‌های وزارت کار آمریکا گزارش داده که بدون امضای ترامپ پای این طرح، حدود ۱۴ میلیون آمریکایی مزایا و بیمه بیکاری دوران کرونا را از دست می‌دهند و همچنین بخشی از دولت فدرال ایالات متحده نیز از روز سه‌شنبه تعطیل خواهد شد، مگر اینکه کنگره دوباره بر سر بودجه موقت توافق کند.

پربیننده ترین ترامپ: مدارک قطعی از تقلب در انتخابات دارم ریسک‌های اصلی اقتصادی در سال۲۰۲۱ کدامند؟ دُبی بزرگترین خانه فساد جهان +فیلم اقتصاد چین چه زمانی از آمریکا پیشی می‌گیرد؟/ وضعیت بزرگترین اقتصادهای جهان در سال‌های آتی زلزله ۶.۴ ریشتری شرق ترکیه را لرزاند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ کمک مالی ویروس کرونا کمک مالی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • بایدن لایحه ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد