Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه رجب طیب اردوغان برای فریب افکار عمومی بعضا از رفتار رژیم صهیونیستی انتقاد می‌کند، گفت:روابط بین آنکارا و تل آویو در طول این سال‌ها همواره حفظ شده و امروز ملت‌های مسلمان متوجه شدند اردوغان از مسئله فلسطین تنها به عنوان ابزار سیاسی استفاده می‌کند.

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص اظهارات اخیر رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مبنی بر اینکه آنکارا مایل به داشتن روابط بهتر با رژیم صهیونیستی است و مذاکرات دو طرف در صحن اطلاعاتی ادامه دارد، گفت: اردوغان سیاست‌های کاملا توام با پارادوکس و متناقضی را در پیش گرفته است این فرد همواره از فلسطین به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند و در طول سال‌های گذشته هیچ گام عملیاتی برای کمک به مردم فلسطین برنداشته است و هرازچندگاهی تنها به صورت رسانه‌ای و شوی تبلیغاتی از مردم فلسطین حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* روابط ترکیه و اسرائیل در طول سال‌های اخیر هیچ گاه قطع نشده است
وی با اشاره به اینکه حفظ روابط با رژیم صهیونیستی جزئی از سیاست‌های استراتژیک رجب طیب اردوغان است، گفت: حتی موضع گیری ترکیه در قبال فلسطین در منظر رسانه‌ها نیز توام با تناقض است و روابط ترکیه و اسرائیل در طول سال‌های اخیر هیچ گاه قطع نشده است.
*اردوغان از مسئله فلسطین تنها به عنوان ابزار سیاسی استفاده می‌کند
هانی زاده با بیان اینکه رجب طیب اردوغان برای فریب افکار عمومی بعضا از رفتار رژیم صهیونیستی انتقاد می‌کند، گفت:، اما روابط بین آن‌ها در سطح بسیار بالایی بین آنکارا و تل آویو همواره حفظ شده و امروز ملت‌های مسلمان متوجه شدند اردوغان از مسئله فلسطین تنها به عنوان ابزار سیاسی استفاده می‌کند .

این کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: اساسا اردوغان هیچ گاه درصدد کمک واقعی به ملت فلسطین برنیامده و روابط کشور‌های عربی مثل بحرین، امارات، سودان و مغرب با رژیم صهیونیستی نیز ترکیه را برآشفته نکرد.
* دولت ترکیه به دنبال ارتقای جایگاه رژیم صهیونیستی در سطح منطقه است
وی ادامه داد: در حقیقت عادی سازی روابط این کشور‌ها با رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف موضوع فلسطین است و به همین دلیل اخیرا سیگنال‌هایی از سوی عربستان به ترکیه ارسال شده که این کشور آماده حل مشکلات خود با آنکاراست. بر این اساس به نظر می‌رسد این مسئله هم مورد استقبال دولت اردوغان قرار خواهد گرفت.

هانی زاده در پایان این گفتگو تاکید کرد: اساسا به نظر می‌رسد اردوغان و دولت ترکیه به دنبال ارتقای جایگاه رژیم صهیونیستی در سطح منطقه هستند، بنابراین ترکیه هیچ گاه اعتراضی به برقراری رابطه بین کشور‌های عربی و اسرائیل از خود نشان نداده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هانی زاده اسرائیل ترکیه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی رجب طیب اردوغان هیچ گاه سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی درباره تازه‌ترین تحولات اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفت: شهدا و زخمیان غزه حدود شش درصد از جامعه فلسطین در این منطقه را شامل می‌شود و این درصد بسیار بالایی است و چه بسا بالاترین درصد در این دوره درباره یک نسل کشی و کشتار تلقی می‌شود.

سید عبدالملک بدرالدین افزود: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، تجاوزی است که همه جامعه فلسطین در این باریکه را هدف قرار داده است. رژیم اسرائیل ملت فلسطین را با همه ابزارهای نسل کشی از جمله کشتار، گرسنگی دادن و شیوع بیماری های واگیر دار هدف قرار داده است. رژیم صهیونیستی هر روز با ابزارها و روش های مختلف خود برای کشتن مردم غزه سرگرمی ایجاد می کند و سرگرم می شود. رژیم صهیونیستی از نوارها و فایل های صوتی مانند الحقونا (به ما ملحق شوید) و (اسعفونا) به ما کمک کنید و همچنین گریه ها و فریادهای کودکان با استفاده از پهپادها استفاده می کند تا ساکنان غزه را از خانه هایشان خارج کند و هدف قرار دهد. رژیم اشغالگر بیمارستان ها را به گورهای جمعی تبدیل کرده است و کادر پزشکی و بیماران را قتل عام می کند. مانند چنین جنایات و اتفاقاتی را در هیچ گوشه و منطقه ای از جهان نشنیده ایم و ندیده ایم. رژیم صهیونیستی پیکرهای شهدای فلسطینی را مثله و قطعه قطعه می کند و اعضای آنان را سرقت می کند و این چیزی است که با بررسی گورهای جمعی کشف شده در داخل مجتمع پزشکی ناصر مشخص شده است. رژیم صهیونیستی به شیوه و رویکرد گرسنگی دادن گسترده ادامه می دهد و بیمارستان کمال عدوان روزانه پذیرای ۵۰ کودک فلسطینی به خاطر کمبود مواد غذایی و قحطی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی                  

دیگر خبرها

  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • رئیسی: اگر اسرائیل بار دیگر به خاک ایران تعرّض کند، معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها