Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:56:20 GMT

شوت به وسط زمین؛ این تخلف بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۰۴۸۱

شوت به وسط زمین؛ این تخلف بررسی می شود

کمیته انضباطی بعد از دریافت لایحه دفاعی قربانعلی پور – مربی شهر خودرو تخلف او را در بازی با آلومینیوم اراک مورد بررسی و رای نهایی را در این باره صادر خواهد کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، این مربی که جز مربیان تحصیلکرده فوتبال کشور بشمار می رود و پیش از این هم در تیم های لیگ برتری از جمله سایپا حضور داشته در جریان بازی با آلومینیوم اراک و در صحنه ای که تصور می کند داور باید به سود آنها پنالتی می گرفته توپ کنار زمین را به وسط زمین شوت می کند که این شوت منجر به جلوگیری از حمله موثر تیم آلومینیوم اراک می شود که داور بلافاصله در سوت خود می دمد و او را از زمین بازی اخراج می کند و کمیته انضباطی هم بلافاصله دستور به محرومیت موقت این مربی تا اطلاع ثانوی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بدون شک این رفتار با هیچ ادله ای قابل توجیه نیست اما این مربی جوان بلافاصله در مصاحبه ای که با سایت باشگاه شهر خودرو داشت از رفتار خود عذرخواهی کرد و اشاره به این نکته داشت نیت او جلوگیری از ضد حمله حریف نبوده و چون ثانیه هایی پیش از آن در محوطه جریمه آلومینیوم اراک احساس می کرده توپ به دست بازیکن تیم میهمان خورده و داور باید به سود آنها پنالتی اعلام می کرده و دستور به ادامه بازی داد از فرط عصبانیت به توپ شوت زد و...

 

همان طور که اشاره شد این رفتار با هیچ ادله ای قابل توجیه نیست و مربیان ما باید خویشتن دار باشند به خصوص مربیان جوان اما نتیجه گرایی و نیمکت های لرزان بد جوری برای مربیان استرس ایجاد می کند به خصوص مربیان جوانی که به زحمت فراوان به نیمکت لیگ برتر می رسند و نمی خواهند این موقعیت را براحتی از دست دادند. می شود نتیجه گرایی یکی از دلایل این رفتارهاست. قربانعلی پور در مصاحبه خود به این نکته هم اشاره کرد تابع تصمیم کمیته انضباطی در خصوص اتفاق صورت گرفته در بازی با آلومینیوم اراک خواهد بود اما از کمیته انضباطی می خواهد سوابق او را در لیگ برتر هم مدنظر قرار دهد که با وجود سال ها حضور در کادر فنی تیم های لیگ برتری هیچ گاه مرتکب تخلف نشده است.

شهر خودرو کمیته انضباطی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو کمیته انضباطی آلومینیوم اراک کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

به گزارش ایسنا، مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900065

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله