Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: کاروان حرم تا حرم نمایندگان جامعه ورزشی قزوین با ۲۰ دستگاه آفرود که به تمثال سردار سلیمانی مزین شده در ۳ روز از مزار شهدای قزوین به سمت مزار سردار دل‌ها حرکت می‌کنند. - اخبار استانها -

عباس علایی‌مقدم در آستانه شهادت سپهبد شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی قزوین هماهنگی‌های لازم را با بسیج ورزشکاران استان کرمان انجام داده‌ تا در یک کار جدید و همچنین ورزشی کاروان خودرویی 20 دستگاه آفرود به نام حرم تا حرم از مزار شهدای قزوین به سمت مزار سردار دل‌ها حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام اتومبیل‌ها با تمثال مبارک سردار سلیمانی و شهید عزیز ابومهدی المهندس آذین‌بندی خواهد شد مکاتبات لازم نیز توسط معاون سیاسی استاندار و فرماندار قزوین با پلیس راه صورت گرفته که مشکلی طی مسیر برای کاروان حرم تا حرم پیش نیاید.

علایی‌مقدم با بیان این که هزینه‌های این برنامه چیزی حدود 40 میلیون تومان برآورد شده است، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که آفرود کاران دو روز در مسیر شب‌مانی خواهند داشت و روز سوم در کرمان پذیرش می‌شوند.

فراق حبیب ـ 2| ‌عضو کمیسیون امنیت ملی‌ مجلس: حاج قاسم هیچ‌گاه از مردم جدا نشد/شهید سلیمانی ‌آرامش‌بخش منطقه بودجشنواره عصر سلیمانی برگزار می‌شودشیعه و سنی برای ترویج و تبلیغ مکتب حاج قاسم سلیمانی تلاش کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: هدف برنامه کاروان حرم تا حرم اشاعه فرهنگ و مکتب سردار سلیمانی و گرامی داشتن یاد این شهید بزرگ اسلام با سبک و سیاق ورزشی و با رعایت حداکثری نکات بهداشتی است.

وی خاطرنشان کرد: به تمام اماکن و سالن‌های ورزشی استان قزوین ابلاغ کردیم که فضاسازی مناسبی را در قالب بنر و پوستر برای ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی انجام دهند.

علایی‌مقدم با تشریح برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: غبارروبی مزار شهدا مخصوص جامعه ورزشی استان، دیدار با خانواده‌های شهدا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مسابقات ورزشی و چندین برنامه مجازی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین شهید سپهبد قاسم سلیمانی مدیران ورزش ایران استانداری قزوین شهید سپهبد قاسم سلیمانی مدیران ورزش ایران کاروان حرم تا حرم سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم

ایسنا/اصفهان رویداد «چهارباغ جان اصفهان»، یکی از ویژه برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در چهارباغ عباسی برگزار شد و برپایی کاروان اصفهان قدیم در قالب پرفومنس، از جدایبت‌های آن به‌شمار می‌رفت.

این دوره از هفته فرهنگی اصفهان با هدف ارائۀ ابعاد هویتی اصفهان برگزار و تلاش شد تا به موضوعات مختلفی مانند تاریخ، فلسفه، و هنر پرداخته شود. به این منظور، مباحث هنری در قالب‌های تئاتر و موسیقی در مکتب اصفهان وهمچنین فلسفۀ در اصفهان و ویژۀ گروه‌های سنی مختلف شامل کودک، نوجوان، جوان و میانسال برنامه‌ریزی شده بود تا ملاحظات مختلفی را در برگرفته و شهروندان اصفهانی بتواند با انتخاب خود از برنامه‌های هفته اصفهان استفاده کنند.

یکی از برنامه‌های ویژۀ هفته فرهنگی اصفهان که با موضوع تاریخ در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی برگزار شد، رویداد «چهارباغ جان اصفهان» بود که از شروع هفته فرهنگی همه روزه بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در این گذر برپا بود و با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

از بخش‌های ویژۀ این رویداد می‌توان به برپایی کاروان قدیم اصفهان اشاره کرد که با حضور شهروندان اصفهان با پوشش مشخص و در قالب پروفومنس برگزار شد و با نمابش اصفهان قدیم، تاریخ شفاهی کسبۀ قدیم چهارباغ ارائه شد. از سویی دیگر، برپایی غرفه‌های ابربازی‌ و بازی‌های بومی و محلی، شهر فرنگ، آتلیه عکس «با هم باشیم»، غرفه کودک، نمایشگاه نقاشی کودکان سندروم داون، نمایشگاه تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان، اجرای موسیقی و نمایش و سرود، همراه با نمایشگاه صنایع دستی، به «چهارباغ جان اصفهان»، جانِ دیگری داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین