Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@16:27:31 GMT

شهید سلیمانی سرآمد شهدای کشور است

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۰۷۲۱

شهید سلیمانی سرآمد شهدای کشور است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،نشست اعضای طرح سفیران فرهنگ ایثار و شهادت ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور مدیر موسسه شهید حاج حسن تهرانی مقدم نماینده امور ایثارگران ستادکل نیرو‌های مسلح، جمعی دیگر از اعضا این کارگروه، فرماندار و فرماندهان مجموعه‌های سپاه و ارتش استان کرمان در ستاد انتظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالرضا ناظری،فرمانده انتظامی استان کرمان در این نشست گفت: استان کرمان خواستگاه و مهد پرورش شهدا و ایثارگران بسیاری است که از زمان دفاع مقدس تا کنون در جبهه امنیت جانفشانی کرده اند و سرآمد این شهدای عزیز حاج قاسم سلیمانی است که به زودی به استقبال اولین سالگرد شهادت ایشان می‌رویم.

سردار  ناظری افزود: از جمله اهداف این نشست نامگذاری یک میدان به یابد بود شهید حاج حسن تهرانی مقدم در شهر کرمان است که در همین رابطه با حضور تیم اعزامی ستاد کل و فرماندهان و نمایندگان سپاه و ارتش استان با چند خانواده شهید نیز دیدار خواهیم کرد.

او تصریح کرد: هر چه داریم به برکت فداکاری‌ها و روحیه شهادت طلبی شهدا و ایثارگرانی است که پیرو خط رهبری در همه عرصه‌ها مجاهدات کردند و امیدواریم که با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و با تاسی از رهبری رهرو خوبی برای شهدا باشیم.

حجت الاسلام قنبری دیناروند، مدیر موسسه شهید حاج حسن تهرانی مقدم نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه کرمان را باید شهر مقاومت نامید، گفت: همه ما به سبب دشمنی‌های استکبار در مقابل استقرار، استقلال و صدور انقلابمان وظایف مضاعفی داریم و همواره در این راه شهدایی تقدیم کرده ایم.

او افزود: اندیشمندان این نظام نوتاسیس با همفکری سرداران پشتیبان حریم ولایت توانستند سناریوی دفاع از کشور را با راه اندازی صنعت موشکی تاسیس کنند و در اینجا بود که شخصیت هایی همچون شهید"حسن تهرانی مقدم" توانستند صنعت موشکی را تولید کنند تا در مقابل دشمن کم نیاوریم و استقلال کشور را توسعه دهیم و دانشمندان حوزه هسته‌ای هم تلاش جهادی خود را به نهایت رساندند، اما بعد از جنگ درگیر مشکلات دیگری از جمله ترور این عزیزان و مسائل بعدی شدیم.

حجت الاسلام قنبری هدف از این نشست را تجدید میثاق با خانواده شهدای سراسر کشور و نامگذاری یکی از میادین شهر کرمان به نام"سربازان خدا" عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سردار سلیمانی حسن تهرانی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان

 از ساعت ۱۰ امروز و در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، پیکر شهید محمد رنجنوش، از پیاده راه میدان امام خمینی (ره) تشییع و پس از پیمودن مسیر خیابان شهدا، در گلزار شهدای همدان آرام خواهد گرفت.

حاج محمد رنجنوش، شهید تازه شناسایی شده، متولد یکم فروردین ۱۳۴۰ در روستای قوره جینه کبودراهنگ است.

والدین این شهید گرانقدر به دیار باقی شتافتند و همسر بزرگوار شهید دو فرزند پسر شهید رنجنوش را پرورش دادند.

حاج محمد رنجوش از شهدای جاویدالاثر تیپ ۳۲ انصارالحسین همدان، ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان