Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:37:16 GMT

سپیدرود فصل جدید را طوفانی آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۰۸۷۱

سپیدرود فصل جدید را طوفانی آغاز کرد

گروه استان‌ها- تیم سپیدرود رشت پس از دو فصل کابوس‌وار برای هوادارانش حالا با کادرفنی جوان و بازیکنان بومی بارقه‌های امید را در دل رشتی‌ها زنده کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، با آغاز فصل جدید فوتبال ایران جای خالی قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان در لیگ برتر و دسته اول به‌شدت احساس می‌شود و حالا خبر خوب برای فوتبال‌دوستان این است که سپیدرود عزمش را برای صعود به سطح بالای فوتبال ایران جزم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل تازه را سپیدرود رشت با مدیرعاملی مهدی آقازاده از بازیکنان دهه 80 این تیم آغاز کرد و سهیل حق‌شناس از فوتبالیست‌های همان نسل به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد تا با کمک‌های داوود نظرمحمدی، هادی تامینی، علی‌رضا نظیف کار، منصور قربانی و آرش محتشمی با کادری جوان راهی مسابقات لیگ دسته دوم شود.

سپیدرود رشت در لیگ دسته دوم فوتبال ایران در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های امید گناوه، آوالان کامیاران، اسپاد تهران، ایرانجوان بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، علم و ادب تبریز، فولادنوین اهواز، محتشم تبریز، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، نفت و گاز گچساران و ویستا توربین تهران هم‌گروه شد.

پرداخت 2 میلیاردتومان از بدهی‌های باشگاه سپیدرود رشت/ پنجره نقل و انتقالات سپیدرود باز شدحرکت چراغ خاموش سپیدرود رشت در بازار نقل و انتقال‌ها/فوتبال ایران چشم انتظار بازگشت قرمزهای گیلان استآغاز تمرینات سرخپوشان رشتی؛ فصل نقل و انتقالات برای سپیدرود رشت آغاز شد

باشگاه سپیدرود تا این لحظه با میثم فردوسی از مس کرمان، اویس کردجهان از شهرداری ماهشهر، حسین گوهری از شهرداری بندرعباس، سیدعلی یحیی‌زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل‌زاده از شهرداری فومن، حامد حاجتی از دخانیات گیلان، محمد غلامی، میثم میرپسندیده، محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، صاحب فرجی، سیدمحمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگسال، قرارداد منعقد کرد.

در رده زیر 23 سال هم این تیم با مهدی بیات از نفت مسجدسلیمان، آرین سهرابی از شهرداری آستارا، صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان قرارداد امضا کرد.

همچنین سرخ پوشان با پویا نزهتی، حسین احمدلو، صادقی صادقی و حسام یعقوبی بازیکن بزرگسال و در رده زیر 23 سال و امید با رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری‌نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین‌زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی و سهیل حسنی اقدام به تمدید قرارداد کرد.

این تیم در هفته نخست این رقابت‌ها در کرمان برابر مس نوین کرمان به میدان رفت که پس از پایان 90 دقیقه رقابت، این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت و در هفته دوم لیگ دسته دوم موفق شد تا در رشت تیم نفت و گاز گچساران را با 2 گل زودهنگام شکست دهد.

گل‌های سپیدرود را در نخستین مسابقه خانگی فصل، محمد غلامی و میلاد پورمحسن در دقایق 5 و 15 به ثمر رساندند تا در پایان هفته دوم این تیم با 4 امتیاز در صدر گروه نخست قرار بگیرد و هواداران پرشمار این تیم برای بازگشت سپیدرود به لیگ دسته اول به  آینده خوش‌بین باشند.

تیم ریشه‌دار گیلان زمین باید در هفته سوم این رقابت‌ها شنبه هفته آینده 13 دی ماه از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کشوری تهران برابر اسپاد تهران به میدان برود.

بزرگترین مشکلی که همچنان برای سپیدرود رشت حل نشده باقی مانده است عدم روشن شدن وضعیت مالکیتی این باشگاه به مانند چند سال اخیر است که می‌تواند مانند آتش زیر خاکستر شعله‌ور شود و آرامش این روزهای این باشگاه قدیمی را از بین ببرد.

اینک باید دید که پس از وعده‌های مسئولان به هواداران سپیدرود رشت آیا تغییری در وضعیت مبهم مالکیتی این باشگاه حاصل خواهد شد یا نه؟!

انتهای پیام/620/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایران سپیدرود رشت لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی آغاز احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد به طول سه کیلومتر و ۲۰۰ متر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی، امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مراسم کلنگ‌زنی احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد امروز صبح با حضور مسئولان شهری و شهرستانی شروع و کلنگ‌زنی شد.

اجرای این پروژەی مهم عمرانی و ترافیکی در راستای تسهیل در تردد شهروندان با هدایت به مسیرهای احداثی توسط شهرداری مهاباد حائز اهمیت است که یکی از شیوه های موثر برای حل مشکل ترافیک در شهر مهاباد ایجاد رینگ ارتباطی در دسترسی به مناطق مختلف شهر است که با اقدامات اخیر مدیریت شهری در احداث چندین کمربندی دسترسی این مشکل حل خواهد شد.

احداث این کمربندی از آپارتمانهای ٤٨٠ واحدی فجر آغاز و تا میدان جدیدالاحداث در بالادست شهرک فجر به طول ۷۰۰ متر ادامه خواهد داشت و از محل میدان احداثی به طرف میدان نور (پیام نور) به طول هزار متر خواهد بود که شهرک فجر و سیدآباد را به منطقه بهارستان وصل می کند.

همچنین از محل میدان احداثی بالادست شهرک فجر بە طرف شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر خواهد بود که مناطق شرقی شهر از جمله بهارستان، شهرک فجر، سیدآباد و زمین‌های شهرداری را به کوی دانش در شهرک کارمندان متصل خواهد کرد.

کد خبر 749492

دیگر خبرها

  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه