Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: وقوع آتش سوزی کانکس در منطقه کمپلو، منازل راه آهن جنب پل هفتم در ساعت ۲ و ۱۱ دقیقه با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

او به برخورد شدید پژو پارس و پراید در ساعت ۱۵و ۳۶ دقیقه در مسیر کیانشهر زیر پل شهید سوداگر که منجر به واژگونی پراید شد، اشاره کرد و افزود: در این حادثه راننده پراید و ۲ سرنشین زن در پژو پارس مصدوم شدند و آتش نشانان با استفاده از ابزار نجات و برش، مصدومان را از داخل خودرو‌ها خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری با اشاره به آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه در منطقه بوستان به علت بی احتیاطی ساکنان منزل در روشن گذاشتن اجاق گاز در تراس منزل، اظهار داشت: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه، قطع برق و گاز ساختمان به وسیله ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به حریق نیزار ساعت ۱۹ و ۲۸ دقیقه در ساحلی شرقی زیر پل سیاه اشاره و تصریح کرد: شعله‌های حریق و دود غلیظ مانع وضوح دید خودرو‌های عبوری در مسیر شده بود که با حضور به موقع اکیپ آتش نشانان شعله‌های حریق به وسیله لوله‌های آبرسان مهار شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی امداد و نجات آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

دریافت 3 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین،حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است.

چندکارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه‌های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش‌سوزی شده است.

اولین تصاویر از حریق در هتل پارسیان کوثر محدوده میدان ولیعصر تهران را ببینید.

کد خبر 847595 منبع: ایسنا برچسب‌ها سفر - هتل و هتلداری آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت