Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از اجرای برنامه‌های دهه بصیرت و ولایت در استان ایلام به صورت مجازی خبرداد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام علی چراغی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: برنامه‌های دهه بصیرت و ولایت در استان ایلام به‌صورت غیرحضوری و در فضای مجازی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: محوریت برنامه‌ها با بصیرت فاطمی و مقاومت علوی خواهد بود که در این برنامه‌ها تلاش بر آن است تا مبنا و الگوی مقاومت‌ها و ایستادن‌ها در مقابل ترفند که دشمنان انقلاب اسلامی درصدد ایجاد آن هستند را برای آحاد مردم تبیین و تدوین شوند.

وی، تبیین چگونگی شکل‌گیری 9 دی و ترفند دشمنان برای تحقق اهداف شوم خود که باتدبیر مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم ولایتمدار ایران آن تلاش‌ها نقش بر آب شد محور برنامه‌ها خواهد بود و علاوه بر آن برابر تقویم مناسبتی این ایام برنامه‌های متنوع دیگری انجام می‌شود.

همزمان با دهه بصیرت و میثاق با ولایت 100برنامه در استان بوشهر برگزار می‌شود 750 برنامه دهه بصیرت و سالگرد شهید سلیمانی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود برنامه‌های دهه بصیرت و ولایت در استان آذربایجان شرقی اعلام شد

چراغی پور به سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی اشاره و بیان کرد: آنچه به یادگار معنوی و مستندات این دهه افزوده است همین شهادت است چراکه سردار شهید سلیمانی بصیرت انقلابی را در عمل نمایان کرد و برای تحقق بصیرت انقلابی خود جان را فدا کرد و معنای ولایت مداری را برای ما مردم ایران به‌عنوان مکتب ماندگار به جا گذاشت.

وی ویژه‌برنامه‌های مختص به سالروز شهادت سردار سلیمانی را نیز از برنامه‌های این دهه عنوان کرد و گفت: بیش از 50 برنامه مستند در وصف شهادت سردار شهید سلیمانی با موضوع جهاد و شهادت و ایثار و ولایتمداری در استان به اجرا درمی‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در ادامه به انجام 200 عنوان برنامه فرهنگی، تبیینی و تبلیغی در ایام دهه بصیرت و ولایت در استان ایلام اشاره کرد و گفت: تمام این برنامه‌ها با محوریت فضای مجازی خواهد بود و سلامت مردم در انجام برنامه‌ها اولویت برنامه‌ریزان و متصدیان برگزاری این دهه است.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه های دهه بصیرت و ولایت در استان شهید سلیمانی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با بروز رسانی کردن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی‌ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

کد خبر 6089600

دیگر خبرها

  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود