Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در نود و یکمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، از متولیان مقابله با کرونا در بخش های پیشگیری، مقابله،درمان و حمایت قدردانی کرد و اظهار داشت: نتایج همکاری و همراهی مردم و مسئولان در اجرای محدودیت های هوشمند را در کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرمانداران باید نسبت به حفظ وضعیت موجود و اجرای دقیق محدودیت ها فعالانه تر عمل کنند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: متاسفانه شاهد هستیم که برخی افراد نسبت به استفاده از ماسک کم توجه شده اند و امروز شرایط ایجاب می کند همه ما در قبال کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم.

شهریاری با اشاره به اینکه هنوز شهرهای پرجمعیت استان در وضعیت نارنجی هستند و این زنگ هشداری جدی است افزود: برای اینکه همه شهرهای استان به شرایط زرد برسند باید در اجرای محدودیت ها جدی بود.

وی در ادامه به موضوع برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در اواخر این هفته اشاره کرد و گفت: متولیان امر باید در اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی برای برگزاری آزمون هماهنگی های لازم را اجرایی سازند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از علل کاهش آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا اجرای مناسب طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: آذربایجان غربی اوایل امسال طرح غربالگری افراد ۶۰ سال به بالا را در محلات مختلف اجرائی کرد و به نوعی مبدل اجر ای طرح محله محور بشمار می رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان هوش آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی