Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:47:00 GMT

شیوع کم‌تحرکی در کشور به ۵۶درصد رسید

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۱۱۷۱

شیوع کم‌تحرکی در کشور به ۵۶درصد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، افشین ملایی شامگاه یکشنبه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری بندر بوشهر اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه همکاری‌های بین بخشی به منظور اجرای طرح ملی شهرهای فعال ایران موسوم به طرح شفا منعقد شده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به آثار نگران کننده کم‌تحرکی به‌ویژه در میان بانوان اظهار داشت: ما در قبال هر ایرانی که به سبب کم‌تحرکی دچار مشکلات جسمانی و بروز بیماری می‌شوند مسؤول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: شیوع کم‌تحرکی در کشور به ۵۶درصد رسیده و در این بین بانوان با ۶۴درصد شرایط نامطلوبی را در کم‌تحرکی تجربه می‌کنند.

افشین ملایی ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری بوشهر گفت: این اقدام، گامی ارزشمند در راستای توسعه زیرساخت‌ها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهرداری در توسعه ورزش همگانی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ورزش‌های همگانی خاطر نشان کرد: شهر فعال شهری است که برای همه سلایق، نیازها، گروه‌های سنی و سطح فعالیت بدنی، برنامه، خدمت و زیرساخت داشته باشد.

 

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌ ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد: سهم ورزش همگانی در بودجه سال آینده شهرداری‌ها برای توسعه زیرساخت‌ها افزایش می‌یابد.

این تفاهم‌نامه همکاری با هدف اجرای پروژه شهر فعال در بندر بوشهر و ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری برای توسعه و ارتقای فعالیت بدنی شهروندان بوشهر ٬ به اشتراک گذاری دانش و تجارب و منابع مشترک با محوریت شهر فعال به امضای حسین صالحیان شهردار بندر بوشهر و افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی رسید.

ایجاد سیستم مدیریتی سلامت پایدار مبتنی بر فعالیت بدنی در شهر بوشهر،‌ ساماندهی شبکه پویا اقدامات بهزیستی شهر فعال و تسهیم دانش، اقدامات و تجارت فعالیت بدنی در زندگی شهری از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه بوشهر ورزش فعالیت بدنی ورزش همگانی کم تحرکی افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی توسعه زیرساخت فعالیت بدنی تفاهم نامه کم تحرکی شهر فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این استان از حیث کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، برترین استان کشور است و با ورود به هنرستان‌های جوار صنعت، موجی از انرژی دانش آموزان و معلمان دریافت می‌شود.

وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان در سال جاری یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راه نجات کشور یاد کرد و گفت: تقویت آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش در گرو تأمین توسعه زیرساخت‌ها و تقاضا محوری است.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امید است شمار برگزاری این نمایشگاه‌ها در این استان افزایش یاید.

کد خبر 6090418

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد