Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس آرامش را مهمترین عامل موفقیت این رشته در یکسال اخیر می‌داند. علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دور جدید اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: اردوی ششم تیم ملی بوکس با حضور ۴ بوکسور شروع شد و پس از گذشت یکی دو روز تعداد بوکسور‌ها به ۸ نفر افزایش یافت. همانند سایر اردو‌ها دو هفته تمرینات ادامه دارد و تمرینات بدنسازی صبح‌ها زیر نظر دانیال تیماجی و کار‌های فنی هم عصر‌ها زیر نظر کادرفنی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های انتخابی افزود: مجبور هستیم مانند انتخابی چند ماه قبل نفراتی که مدنظر داریم را در اوزانی که هنوز کسب سهمیه نکردیم، از طریق رقابت‌های انتخابی گزینش کنیم تا نفرات برتر این رقابت‌ها از اردوی بعدی به ۸ بوکسور حاضر در تمرینات اضافه شود.

سرمربی تیم ملی بوکس در واکنش به اینکه آیا حضور تیم سوریه در ایران قطعی است، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم تیم ملی بوکس سوریه برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد؛ مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد که آنها به ایران نیایند. برای حضور قدرتمند در رقابت‌های پاریس نیاز به برگزاری چند اردوی مشترک و تورنمنت تدارکاتی داریم و نمی‌شود صرفا با تمرین کردن به مصاف مدعیان بوکس با امکاناتی چندین برابر خود برویم.

استکی ادامه داد: به شخصه شاهد هستم که حسین ثوری و حمید قبایی زاده شبانه روز برای پیشرفت بوکس تلاش می‌کنند و تا حد امکان، شرایط را برای موفقیت بوکسور‌ها هموار کرده‌اند، اما زمان زیادی که به دلیل کرونا از دست دادیم را هنوز نتوانستیم جبران کنیم. برگزاری اردو‌های مشترک و مسابقات تدارکاتی خلاء چند ماه تمرین نداشتن را پر خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان خاطرنشان کرد: بزرگترین عامل موفقیت بوکس در یک سال اخیر آرامش بوده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. همه ما در قالب یک تیم هستیم و برای موفقیت بوکس ایران تلاش می‌کنیم و امیدوارم تیم ما در بزرگسالان و شاگردان رضا مهدی پور در جوانان حامل خبر‌های خوبی برای جامعه بزرگ بوکس باشیم. بیشتر بخوانید: ششمین مرحله از اردوی تیم ملی بوکس با ۴ بوکسور آغاز شد   انتهای پیام/ برچسب ها: علیرضا استکی بوکس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوکس علیرضا استکی بوکس تیم ملی بوکس موفقیت بوکس رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز پنجشنبه، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و سه بوکسور کشورمان به میدان رفتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این، جان پائول از فیلیپین را شکست داده با گانبولد از مغلوستان بالای رینگ رفت و شکست خورد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که ابتدا ویمارشانا از سریلانکا را مغلوب کرده با مادامینوف ازبکستانی رقابت کرد و با قبول شکست، از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین که در مرحله قبلی، کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کرد با آکالیکوف از قزاقستان روبه‌رو شد و با قبول شکست به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

فردا جمعه مبارزات نیمه‌نهایی آغاز می‌شود، که سه نماینده تیم جوانان ایران با هدایت رضا مهدی‌پور به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی با اسرویلوف از ازبکستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی با راتهیل از هند مبارزه خواهند کرد.

کد خبر 6095238

دیگر خبرها

  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد