Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته ۱۱ تیم عملیاتی ۳۳ نفره در پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به هم‌وطنان گرفتار در برف و کولاک کمک کردند، ابراز داشت: درمجموع ۱۰۹ خانوار گرفتار برف محورهای استان سمنان امدادرسانی شدند.

وی افزود: محورهای شهمیرزاد_چاشم، دامغان به دیباج فرعی روستای بادله کوه، میامی – کالپوش - روستاهای سوداغلن - نام نیک - حسین‌آباد_ تلویین – نردین، شاهرود_ آزادشهر و فولاد محله – کیاسر درگیر برف و کولاک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان تعداد افراد آسیب‌دیده برف شب گذشته را ۳۴۸ نفر خواند و ابراز داشت: از این تعداد چهار نفر در پایگاه‌های ثابت و سیار هلال‌احمر استان سمنان اسکان یافتند و ۴۱ بسته غذایی ۲۴ ساعته بین درراه ماندگان توزیع شد.

مظفر خانی بابیان اینکه هلال‌احمر استان سمنان طی شبانه‌روز گذشته به ۱۰۷ دستگاه خودرو امدادرسانی داشته است، در ادامه تصریح کرد: درمجموع ۹ دستگاه آمبولانس و سه خودرو کمک دار سبک برای امدادرسانی برف و کولاک شب گذشته به کار گرفته‌شده است.

وی بابیان اینکه پایگاه‌های مرکزی میامی – زمستانه کالپوش – خرقانی – چشمه‌علی – جنگل ابر – شهمیرزاد – فولاد محله آماده‌باش برای امدادرسانی حوادث برف و کولاک هستند، اضافه کرد: از هم‌وطنان درخواست می‌شود هنگام شرایط نامساعد آب و هوایی از تردد در این نواحی اجتناب کنند و در صورت الزام به سفر زنجیر چرخ، سوخت کافی، آب و غذا و لباس گرم را همراه داشته باشند

کد خبر 5106548

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر سمنان برف و کولاک عملیات امداد و نجات ویروس کرونا قاسم سلیمانی بارش برف شیراز گرگان آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شهرستان کرج 9 دی شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد ایلام هلال احمر استان سمنان برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان از انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی خبر داد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در اولین ماه از سال جدید، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۲۴ هزار و ۶۵۴ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۱۸ هزار و ۲۸۳ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی و ۶۳۷۱ مورد حوادث رانندگی بوده است.

وی افزود: در این مدت از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در سطح استان ۴۱۴۷ مورد در مناطق شهری و ۲۲۲۴ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده است.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به ارائه خدمات اورژانس هوایی در سطح استان خاطرنشان کرد: در فروردین ۱۴۰۳، بالگرد امدادی اورژانس چهار بار به مأموریت اعزام شد و هفت بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.

زمانی با اشاره به آمار مأموریت‌های اورژانس موتوری گفت: واحد اورژانس موتوری استان در این مدت به ۳۳۰ مأموریت اعزام شدند و به مددجویان امدادرسانی کردند.

وی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل اورژانس به عنوان افراد زندگی بخش در شرایط سخت بیماران اذعان کرد: در یک ماه گذشته کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی با انجام عملیات احیای قلبی و تنفسی هشت بیمار دچار ایست قلبی و تنفسی را از مرگ حتمی نجات دادند، همچنین در تولد چهار نوزاد در شرایط زایمان اورژانسی قبل از رسیدن به مرکز درمانی کمک کردند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان افزود: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۲ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۸۰ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، چهار دستگاه موتورلانس و یک اتاق فرمان برخوردار است.

کد خبر 748782

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)