Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: ما همگی پیکره یک جامعه هستیم و باید نخبگی را قدر بدانیم و با وحدت و یکپارچگی ، قدرت علمی‌مان را به رخ جهانیان بکشانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، صبح امروز در مراسمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه خلخال، رئیس اداره آموزش و پرورش ، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهیدفهیمده شهرستان خلخال از نخبگان بسیجی که درکنکور 99 رتبه برتر کسب نموده بودند تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی فرمانده سپاه ناحیه خلخال در این مراسم با بیان اینکه پشت هر سختی آسانی است اظهار داشت: اگر امروز این دانش‌آموزان رتبه‌های خوبی را کسب کرده‌اند، به دلیل تلاش همگانی خانواده، معلم و خودشان بوده است که می خواهند در آینده فردی مفید و توانمند برای کشور و جامعه خود شوندکه جای تقدیر و تشکر دارد .

وی با بیان اینکه امروزه تمرکز دشمن جلوگیری از قدرتمند شدن ایران اسلامی است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی کند گفت: ما همگی پیکره ی یک جامعه هستیم و باید نخبگی را قدر بدانیم و با وحدت و یکپارچگی ، قدرت علمی مان را به رخ جهانیان بکشانیم.

برنامه‌های دهه بصیرت در 2000 پایگاه مقاومت بسیج خراسان جنوبی اجرا می‌شودمسئول بسیج علمی قزوین: جشنواره جهادگران علم و فناوری برای ترویج گفتمان "ما می‌توانیم" در قزوین برگزار شدرئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن: شبکه اطلاع‌رسانی جهت عارضه‌یابی عرصه تولید کشور ایجاد می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه خلخال با اشاره به اینکه بیشترین کار بسیج کار علمی، فکری و تلاش مجاهدانه است عنوان کرد: ما به داشتن نخبگان علمی و پژوهشی در نظام اسلامی افتخار می‌کنیم لذا هر زمان که بسیج درصحنه خدمت باشد ما  شاهد پیشتازی مطلوبی در آن صحنه خواهیم بود. امروز نخبگان عزیز با روحیه بسیجی وار در مسیر تعالی انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارند.

سرهنگ عطایی در پایان از زحمات و تلاش حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان خلخال برای برگزاری مراسم تجلیل از فرماندهان واحدهای مقاومت و همچنین دانش آموزان بسیجی نخبه که درکنکور99 رتبه برتر را کسب نموده بودند قدردانی کرد.

انتهای پیام/139/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد

معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از رتبه هفدهم ایران در زمینه هوش مصنوعی در جهان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سالیانه دکتر روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در محل معاونت علمی برگزار شد.

دکتر دهقانی در ابتدای این نشست خبری اظهار کرد: سال گذشته یک گفتگوها و تعاملات زیادی انجام شد تا یک مرکز ملی توسعه هوش مصنوعی و شورای راهبری هوش مصنوعی تشکیل شود.  ما مدل های مختلفی را از کشورهای دیگر بررسی کردیم و با ده‌ها ساعت جلسه توسط متخصصان حوزه هوش مصنوعی به این نتیجه رسیدیم که مرکز ملی هوش مصنوعی داشته باشیم که شامل نظارت،‌ تنظیم‌گری و ... است.

وی گفت: در اسفندماه سال گذشته مرکز ملی هوش مصنوعی تأسیس شد و اعضای شورای ملی راهبری هوش مصنوعی معرفی شدند. و جلسات متعددی با سرمایه‌گذاران دولتی و صندوق های بزرگ کشور انجام شد و یک صندوق توسعه هوش مصنوعی تشکیل شد و این صندوق با سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیاردی برنامه‌ریزی شد.

دهقانی ادامه داد: کارهای عملیاتی زیادی انجام شده و یک مرکز ملی در نخستین گام یک اپراتور هوش مصنوعی بالا بیاورد که خدمات مختلفی از جمله دیتاسنتر بزرگ و کتابخانه‌های زبان تصویری ارایه می‌کند.

معاون علمی رییس جمهور گفت: ما از نظر دانش فنی و تولید مقالات علمی رتبه 17 را داریم اما در حوزه کاربردها رتبه 70 یا 80 را دارد که به خاطر نبود زیرساخت‌ها است.

وی ادامه داد: این مرکز زیر نظر ریاست جمهوری تشکیل می‌شود. معاونت علمی وظیفه حمایت از توسعه فناوری را دار. ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی وظیفه حمایت از هوش مصنوعی را دارد.

نقش‌آفرینی "مراکز نوآوری" در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان

دهقانی گفت: امسال تا آخر سال به چندصد GPU دسترسی پیدا می‌کنیم البته بحث های تحریمی شدیدی در این موضوع وجود دارد و ما نیز از همه دانشگاه‌ها و اساتید دعوت می‌کنیم تا در اینجا شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده