Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان رفتاری رئیس هیئت اسکواش شمال غرب تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: با برنامه ریزی، برنامه محوری و تلاش، عزمی جدی داریم تا یکی از بهترین هیئت‌های ورزشی استان و حتی کشور را به نام خود ثبت کنیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فضا‌های مناسب اسکواش در تهران ایجاد شود تصریح کرد: ما در هیئت سعی می‌کنیم ابتدا مشکلات زیر ساختی را برطرف کنیم و به دنبال آن فعالیت‌های استعداد یابی، توانمندسازی و برگزاری جشنواره‌ها را با تمام ظرفیت در برنامه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتاری با اشاره به اینکه موضوع استعدادیابی از محور‌های اصلی برنامه‌های توسعه‌ای در هیئت اسکواش شمال غرب تهران است افزود: این حرکت یکی از کار‌های اصولی و بنیادین در حوزه ورزش است که پیگیر آن هستیم. ما می‌توانیم از ظرفیت نیرو‌های تحصیلکرده و ورزشکاران خبره در اسکواش به عنوان منبعی سرشار استفاده کنیم به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم بخشی از مسئولیت استعدادیابی را به جوانان تحصیلکرده و توانمند در ورزش اسکواش واگذار کنیم.

رئیس هیئت اسکواش شمال غرب تهران خاطرنشان کرد: به اعتقاد من استان تهران ظرفیت‌های بالایی برای توسعه ورزش اسکواش دارد و به همین منظور در راستای پیشبرد اهدافی که داریم با قدرت قدم بر می‌داریم.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکواش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

سردار علی مویدی، رئیس پلیس پیشگیری فراجا اظهار کرد: ابزار و الزامات کافی برای رصد کردن نوع ماموریت و نوع خطا و کم‌کاری همکاران وجود دارد.

او با بیان اینکه در مجموعه پلیس پیشگیری تلاش داریم تا خدمات با کیفیت بهتری انجام شود، گفت: همچنین برای زودتر به صحنه رسیدن پلیس ۱۱۰ هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا باعث رضایت شهروندان هم شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۱۴۰۳، دیجیتالی شدن کلانتری‌ها است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به کمبود کلانتری در کشور گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد، کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست