Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: مسئولان و مدیران جمهوری اسلامی باید از شخصیت و رفتار شهید حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم الگو بگیرند. - اخبار استانها -

رمضانعلی طالبی در گفت‌و‌گو  با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: جریان فتنه سال 88 یکی از برنامه‌های نظام سلطه و استکبارگران برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران بود و دشمنان با این تصور به میدان آمدند که مردم ایران شجاعت و بصیرت لازم برای مقابله با این فتنه را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه دشمنان دیده بودند که مردم ایران در جنگ سخت، سرسختانه در مقابل استکبار ایستاده‌اند لذا تدارکات این جنگ نرم را فراهم آوردند افزود: فتنه سال 88 جنگ نرمی بود که استکبارگران در ایران رقم زده و مردم نیز در روز 9 دی نشان دادند که پا به پای مقام معظم رهبری هستند.

طالبی تصریح کرد: ملت ایران با همت، بصیرت، آگاهی و شجاعت بساط فتنه سال 88 را برچیدند و در این حماسه بار دیگر استقامت، نجابت، بزرگی و ولایتمداری مردم ایران در دنیا برجسته شد و انقلاب اسلامی و ریشه‌های آن استحکام بیشتری پیدا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان: آینده جامعه باید به جوانان مومن و انقلابی سپرده شودنماینده جدید آستان‎‌قدس‎‌رضوی در استان گیلان منصوب شددومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گیلان برگزار می‌شود

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: با استناد به فتنه‌اندازی‌های استکبارگران آنچه که امروز از مسئولان توقع داریم این است که به این ظرفیت مردمی که می‌تواند حوادث بزرگ در مسیر انقلاب را خنثی کند اعتماد کنند و بار دیگر این امر به آن‌ها مشتبه نشود که می‌شود با گرگان استکباری سازش کرد.

وی عنوان داشت: اگر مسئولان به اقتدار ملت ایران در جهت ارتقای وحدت ملی توجه بیشتری داشته باشند قطعاً می‌توانیم همه گره‌های بزرگی که استکبارگران و نظام سلطه در مسیر انقلاب اسلامی قرار می‌دهند را باز کنیم و همچنان گذشته در این مسیر به خوبی پیش رویم.

طالبی تصریح کرد: آنچه امروز مورد ناخشنودی خداوند و ملت ایران است این است که مسئولانی که با آرای همین ملت بر کرسی قدرت نشسته‌اند انتظار سازش و نرمش از دشمنان ما را داشته باشند لذا اهمیت دادن و خدمت به این مردم نجیب می‌تواند راه ارتقاء شرایط ما در مقابل استکبار جهانی باشد.

وی گفت: امیدواریم که همه مسئولان و مدیران با همه توان از شخصیت سردار سلیمانی که تمام اندیشه و تلاشش را در جهت خدمت به امت جهان اسلام به کار گرفت و به نقل از مقام معظم رهبری مکتبی است که می‌تواند راهگشای خیلی از مشکلات باشد الگو بگیرند؛ ما باید تمام همت خود را در جهت رفع مشکلات مردم بسیج کنیم.

طالبی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به‌طور مستقیم با تمام قدرت برای از میان برداشتن شخصیتی که برای همه امت اسلام کارگشا بود و هنوز نیز پس از شهادتش این آثار کارگشایی و نفوذ در افکار مردم ایران و جهان مشهود است، وارد عمل شد و حتی دیگران قادر نشدند که به نیابت از او این شخصیت بزرگ را از مسیر بردارند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان تصریح کرد: آمریکا استکبارگر جهانی خودش به طور مستقیم با امکانات وسیعی آن هم به‌عنوان یک مهمان در کشور میزبان موجبات شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را فراهم آورد از این رو همه مسئولان باید از این وقایع تلخ درس بگیرند و بدانند راه پیروزی ما در این مسیر، راه اسلام و راه ولایت فقیه است.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم

 نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان در گفت‌وگویی به تبیین آخرین وضعیت روابط تهران- کابل پرداخت.
 
به گزارش ایسنا؛ حسن کاظمی قمی در خصوص توجه خاص افغان‌ها به چابهار گفت: سیاست ما این بوده حوزه مکران و چابهار توسعه پیدا کند و برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کنیم.
 
وی در ادامه گفت: از جمله اقداماتی که در منطقه چابهار و مکران صورت می‌گیرد مسئله احداث فرودگاه بزرگ بین‌المللی است. ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه چابهار هستیم.
 
کاظمی قمی در  گفت‌وگو با ایراف در خصوص حق‌آبه ایران و رویکرد نمایندگی ایران در مورد واکنش‌های دولت سرپرست افغانستان در این موضوع اشاره کرد: آنچه دارالحکومه انجام می‌دهد، برآمده از تصمیمی است که در دارالخلافه در قندهار گرفته می‌شود. رهبری طالبان اعلام کرد در چارچوب معاهده ۱۳۵۱ باید حق آب مردم ایران را بدهند و حکم حکومتی داد.
 
وی در پاسخ به سوالی در مورد روش برخورد ایران با طالبان تصریح کرد: در دوران حکمرانان جدید در افغانستان از مسیر اقدامات دیپلماتیک و سایر اقدامات حرکت می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کند.
 
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص خط راه‌آهن چابهار به افغانستان گفت: مسیر کریدور ترانزیت ایران-افغانستان، چین را به آب‌های آزاد و قاره اروپا و آفریقا وصل می‌کند. در چارچوب طرح یک راه یک کمربند، الان چینی‌ها دنبال می‌کنند، کریدور ایران-افغانستان مفهوم دارد.
 
وی اشاره کرد: احتمالاً نشست‌های سه جانبه‌ای را میان ایران-افغانستان-چین برگزار خواهیم کرد. کشورهای دیگر منطقه هم از این کریدور استقبال کرده‌اند. ثبات و امنیت منطقه در گرو ثبات و امنیت افغانستان است.
 
کاظمی قمی در پایان گفت: افغانستان مسیر دستیابی‌اش به آب‌های آزاد از ایران کوتاه‌ترین و امن‌ترین حتی اقتصادی‌ترین است. با توجه به شرایطی که امروز به ویژه با بحران اوکراین بوجود آمده، مسئله کریدورهای ترانزیت منطقه‌ای معنای جدی‌تری به خودش گرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند