Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمود زارع رشکوییه رئیس کمیته محرومیت زدایی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با بیان اینکه در شرایط خاص امروز کمک به نیازمندان و خدمت رسانی به مناطق محروم از برنامه‌های در اولویت دومین کنگره ملی شهدای استان است، افزود: دومین اردوی جهادی تیم متخصص سلامت در مناطق کمتر برخوردار ابرکوه با حضور تیم سلامت بنیاد برکت، گروه جهادی سلامت شهید همدانی استان تهران و تیم بسیج جامعه پزشکی استان یزد برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور روستا‌ها و شورا‌های استان یزد، با بیان اینکه این تیم از ۲۲ تا ۲۵ بهمن ماه در مناطق کمتر برخوردار ابرکوه مستقر می‌شوند، افزود: در این مدت زمان تیم‌های سلامت در چند نقطه از شهرستان ابرکوه مستقر شده و به مردم آن منطقه خدمات تخصصی چشم و دندان پزشکی ارائه می‌کنند.

دکتر شکری، مسئول گروه جهادی شهید همدانی استان تهران نیز با بیان اینکه این گروه جهادی با پنج دندان پزشک، دو چشم پزشک، چند متخصص عینک و دو پزشک عمومی در شهرستان ابرکوه مستقر می‌شود، اظهار کرد: متخصص‌های چشم پزشکی این تیم، می‌توانند روزانه بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ بیمار را معاینه کنند و اگر مشکل چشم بیمار وخیم باشد برای انجام عمل به تهران منتقل و پس از جراحی به شهر خود بازگردانده می‌شوند.

او با اشاره به ارائه خدمات تخصصی دندان پزشکی به مردم مناطق محروم شهرستان ابرکوه، افزود: با توجه به اینکه خدمات دندان پزشکی به صورت درمانی ارائه می‌شود، تیم دندان پزشکی گروه جهادی شهید همدانی می‌توانند روزانه ۴۵۰ بیمار را معاینه و درمان کنند.

مسئول گروه جهادی سلامت شهید همدانی گفت: متخصصان دندان پزشک این گروه جهادی تمام خدمات دندان پزشکی به جز پروتز را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات پزشکی اردوی جهادی مناطق محروم دندان پزشکی شهید همدانی دندان پزشک گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مواد موجود در عسل به صورت طبیعی، دهان، دندان و روده را محافظت و ضد عفونی می کند و باعث سفیدی طبیعی دندان ها نیز می شود؛ عسل تنها ماده غذایی شیرین جهان است که علاوه بر مصرف به عنوان یک ماده غذایی بسیار لذیذ، موجب زیبایی، انرژی و شادابی نیز می شود.

بیشتر بخوانید: پرورش زنبور عسل در خراسان شمالی فایده موم عسل برای دندان

مصرف موم عسل برای پیشگیری از ایجاد پوسیدگی و پلاک دندانی سودمند است؛ غلظت های مختلف عصاره موم عسل، باعث توقف رشد و یا نابودی میکروب های اصلی ایجاد پوسیدگی و پلاک دندانی موسوم به باکتری «استرپتوکوکوس موتانس» می شوند.

قندهای موجود در عسل با شیرینی فراوانی که دارند به دندان ها هیچ صدمه ای نمی زند، بلکه می تواند آن ها را سفید و لثه ها را محکم سازد؛ چنانچه شکر مدتی در دهان بماند به وسیله باکتری تجزیه شده و موجب ایجاد اسید لاکتیک در دهان می شود که برای دندان ها مضر است، اما عسل بر خلاف شکر چون دارای یک نوع آنتی بیوتیک طبیعی است، هیچ گونه اسیدی در دهان تولید نکرده و دندان ها را ضد عفونی می کند، به همین دلیل مصرف آن برای دندان ها، به ویژه در اطفال نه تنها هیچ ضرری نداشته بلکه مفید است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229074 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر