Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی با صدور حکمی امیرمحمد ابراهیمی را به عنوان مدیر بخش تجربه های اجرای این دوره منصوب کرد.

در متن حکم جدی به ابراهیمی آمده است:

«نظر به شایستگی های جنابعالی در این حوزه، به موجب این حکم به عنوان مدیر بخش تجربه های اجرا بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایه ایزد منان و همراهی و همدلی دانشجویان و اساتید و همچنین  انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها، در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

امیر محمد ابراهیمی دانشجوی کارشناسی کارگردانی سینما دانشگاه سوره است. کارگردانی نمایش های «دوستان کمدی»، «در انتظار گودو» و ... از جمله فعالیت‌های هنری وی محسوب می شود.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و با همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 5106513 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران مجتبی جدی حکم انتصاب تئاتر ایران قاسم سلیمانی تئاتر ایران شبکه پنج سیما شبکه سه سیما فیلم سینمایی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی ویروس کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برنامه تلویزیونی چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت سینمای مستند سریال ایرانی موسیقی پاپ تئاتر دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، هیات داوران سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک پس از برگزاری نشست نهایی نامزد‌های دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه را معرفی کردند.

اثر رادیویی نوایی (موسیقی مقامی ایران) به تهیه‌کنندگی محمد چگنی در بخش پاسداشت زبان پارسی و اثر رادیویی مزرعه ماهی از راحله اکبری در بخش شعار سال به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک راه یافتند.

دیگر خبرها

  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد