Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@22:59:29 GMT

بازداشت نوجوان کلاهبردار در دهلران

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۲۰۴۳

بازداشت نوجوان کلاهبردار در دهلران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ منوچهر مکی گفت: در پی مراجعه و تماس چند تن از شهروندان دهلرانی به پلیس فتا و طرح شکایتی در زمینه کلاهبرداری در پوشش امور خیریه و هزینه‌های درمانی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با بررسی اولیه پرونده مشخص شد افراد ناشناس در بستر شبکه اجتماعی واتس‌اپ اقدام به ارسال تصاویر مربوط به کودک مبتلا به سرطان و همچنین پیامک حاوی درخواست کمک برای تامین هزینه‌های دارویی و درمانی داده‌ و مبالغ زیادی نیز از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم پرونده که نوجوان بود، پس از دستگیری معترف شد از کارت‌های بانکی افراد مختلف برای کلاهبرداری استفاده کرده و انگیزه خود را تفریح و سرگرمی و کسب درآمد عنوان کرد.

سرهنگ مکی به مردم هشدار داد به هیچ عنوان فریب این دست آگهی‌ها خیریه را نخورند و به حساب این افراد پولی واریز نکنند و حتما برای کمک به بیماران نیازمند از طریق موسسات شناخته‌شده و ثبت‌شده اقدام کنند.

کد خبر 576094 برچسب‌ها پلیس فتا استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، براساس اعلام پلیس استرالیا، یک نوجوان ۱۶ ساله پس از حمله با چاقو به یک فرد، به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

راجر کوک، رییس دولت ایالت استرالیای غربی با تایید این خبر گفت که فرد زخمی به بیمارستان منتقل شده است و شرایط پایداری دارد. همچنین به گفته وی، هیچ نشانه‌ای مبنی بر انگیزه‌های افراطی در این حمله وجود ندارد.

به گفته مقامات، سه افسر پلیس پس از دریافت گزارش حمله با سلاح سرد، به محل حادثه اعزام و پس از شلیک با تپانچه برقی و هشدار به مظنون، مجبور به شلیک و از پا درآوردن او شدند.

کد خبر 6096994

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد