Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام نیوز، حسین کلانی، پیشکسوت پرسپولیس، درباره نایب قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس و امثال آن مجموعه‌ای هستند که باعث ایجاد همبستگی در کشور می‌شوند، بنابراین باید مورد حمایت هم باشند. خود من به‌شخصه همیشه سعی کردم به عنوان یک هوادار واقعی در کنار فوتبال ایران و به ویژه پرسپولیس باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که من به همراه تعدادی از دوستانم، که حتی شاید الان برخی از آنها در کنارمان نباشند، پرسپولیس را به نوعی پایه‌گذاری کردیم ولی با این حال تلاش می‌‌کنم هیچ‌وقت در مسائل مالی، فنی و ... دخالت نکنم مگر اینکه بخواهم تجربیاتم را در اختیار جوان‌تر‌ها قرار بدهم. به نظرم من پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوب بود ولی هم اشتباهاتی که خودمان مرتکب شدیم و هم کم لطفی داور باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم.

 

او درخصوص شانس قهرمانی شاگردان گل‌محمدی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر گفت: لیگ تازه شروع شده و این نتایجی که از تیم‌ها شاهد هستیم تا حدی کاملا طبیعی است اما مطمئن هستم پرسپولیس رفته رفته بهتر از این خواهد شد چون امسال در نقل و انتقالات تعدادی از مهره‌های اصلی جدا شدند. تیمی که در گذشته چندین سال با هم هماهنگ بودند الان دچار یکسری تغییرات شده که باید برای مچ شدن بازیکنان به آن فرصت داد. به نظرم این تیمی که الان شاهد آن هستیم قطعا در روزهای آینده و با اضافه شدن بازیکنان محروم یکی شانس‌های نخست قهرمانی است.

 

کلانی با اشاره به تساوی پرسپولیس و نساجی مازندران در بازی معوقه لیگ توضیح داد: بازی با نساجی در یک شرایط خیلی بدی انجام شد یعنی برای هر دو تیم وضعیت بدی بود. نهایتا فرقی نمی‌کند. درست که ما در زمین نساجی بازی کردیم ولی به هر جهت به همان اندازه که زمین برای پرسپولیسی‌ها نامساعد بود برای تیم نساجی هم همین وضعیت وجود داشت اما در مجموع شاگردان گل‌محمدی موقعیت گلزنی بیشتری داشتند و قطعا می‌توانستند در این دیدار پیروز زمین را ترک کنند. در کل تساوی در بازی خارج از خانه نتیجه مناسبی بود.

 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اهدای مدال نقره لیگ قهرمانان آسیا توسط یحیی گل‌محمدی به خانواده داغدیده یک هوادار گفت: کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند برای اینکه ما هرچه داریم از این هواداران است. شما نگاه کنید این هوادار چقدر نسبت به این باشگاه تعصب داشت که حتی نتوانست شکست تیم محبوبش را تحمل کند. من مطمئن هستم کاری که گل‌محمدی کرد همان اقدامی بود که تک‌تک بازیکنان پرسپولیس دوست داشتند انجامش بدهند ولی به هر جهت یحیی به دلیل اینکه بزرگ‌تر این تیم است به نمایندگی از جمع پرسپولیسی‌ها این اقدام ارزشمند را انجام داده است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن حسین کلانی پرسپولیس گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد رفتار هواداران پرسپولیس گفت: ۵ سال پیش نیز درست چنین اتفاقی افتاد و هواداران پرسپولیس را درست بالای سر هواداران سپاهان قرار دادند؛ در حالی که در جلسه پیش از بازی این موضوع را متذکر شدیم، اما متاسفانه بار دیگر این اتفاق تکرار شد و بعد از رفتا ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس، در بین دو نیمه آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کردند.

 

به گزارش جماران، وی افزود: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در تمام مدت مسابقه انجام شد و مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد.

با وجود اصرار‌های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و هواداران سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کند.

این‌که از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای پوشاندن رفتار ناشایست هواداران استفاده می‌کنند، خجالت‌آور است و این باشگاه بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.

جای تأسف است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌جای حل مشکل، در صدد اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها هستند و به‌جای اینکه فحاشی هزاران نفر از هواداران خود را ببینند، درباره این مسائل، با فرافکنی عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد