Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند، محمدعلی جاوید در آیین تقدیر از کارکنان آرامستان‌های بیرجند که رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند، معاونان و روسای سازمان‌های وابسته به شهرداری حضور داشتند، افزود: خدمات و تلاش‌های شما به خصوص در دوران کرونا که با وجود مشکلات فراوان، انجام وظیفه کردید از دید مردم و مسوولان پوشیده نیست، خداوند متعال هم پاداش بسیاری به شما خواهد داد و جامعه باید از زحمات شما به ویژه در دوران کرونا مانند پرستاران تقدیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این شراط سخت که بستگان درجه یک متوفی از متوفی خود فاصله می‌گیرند، شما در نزدیک‌ترین فاصله به فرد فوت شده کار تطهیر و خاکسپاری را انجام می‌دهید که جای تقدیر دارد.

شهردار بیرجند اظهار داشت: همانطور که در حوزه بهداشت و درمان از زحمات پرستاران تقدیر می‌شود، جامعه باید از زحمات و تلاش‌های کارکنان بزرگوار آرامستان‌ها در دوران کرونا هم تجلیل کند.

وی افزود: به دلیل پاره وقت بودن تعدادی از کارکنان آرامستان‌ها این افراد نمی‌توانند از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شوند که این موضوع منصفانه نیست لذا از معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری بیرجند می‌خواهم بررسی لازم در این خصوص را انجام دهند تا هر کمکی که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرجند با توجه به نگاه حمایتی آنها به‌ویژه نسبت به این گروه از کارکنان شهرداری امکان‌پذیر باشد را برای حل مشکل این بزرگواران در این دوره انجام دهیم تا این موضوع برای خود و خانوادشان منشاء خیر شود.

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری بیرجند نیز در این آیین با اشاره به اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم گفت: شروع عملیات اجرایی بلوک ۸، اتمام عملیات اجرایی بلوک ۷، آغاز احداث میدان واقع در بلوک ۵، ساخت ۱۵ آرامگاه خانوادگی، پیاده‌روسازی حاشیه قتلگاه، ایجاد دیوار ساحلی جداکننده آرامستان از فضای میدان موسی بن جعفر (ع) و اجرای دیوار سنگی از مهمترین اقدامات انجام شده در این سازمان است.

محسن کدخدا افزود: سال گذشته از یک هزار و ۶۶۶ متوفی، هفت مورد آن کرونایی بودند و در سال ۹۹ تاکنون از یک هزار و ۵۷۷ متوفی ۴۲۱ مورد آن بیماران مبتلا به کرونا بوده‌اند.

وی اظهار داشت: در مجموع تا پایان آذر ماه سال جاری ۴۲۸ متوفی کرونایی داشتیم و بیشترین تعداد متوفی بر اثر ابتلا به کرونا ۱۷۸ مورد در آبان امسال بوده است.

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری بیرجند گفت: از همه همکارانم در این سازمان که بدون هیچ چشمداشتی در ایام کرونا خدمات مطلوب را به مردم ارایه کرده‌اند، تشکر می‌کنم. 

وی همچنین تبدیل وضعیت نیروهای پاره وقت سازمان آرامستان‌های شهرداری را با توجه به اینکه تمام وقت مشغول خدمت در آرامستان هستند، خواستار شد.

در پایان این آیین از کارکنان آرامستان‌های شهرداری بیرجند تقدیر شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تکریم و تجلیل خراسان جنوبی شهرداری بیرجند مرگ و میر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تکریم و تجلیل خراسان جنوبی شهرداری بیرجند مرگ و میر ویروس کرونا تکریم و تجلیل خراسان جنوبی شهرداری بیرجند مرگ و میر اخبار کنکور آرامستان های شهرداری شهرداری بیرجند دوران کرونا آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان اداری و استخدامی کشور، دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری این سازمان، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با ابلاغ بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، موضوع ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری را در خصوص ممنوعیت رشوه، سوء استفاده از مقام اداری و دریافت هر گونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه متذکر شد.

در این بخشنامه به علت وجود تعارض منافع جدی، دریافت هر گونه هدیه به هر شکل و تحت هر عنوان توسط کارکنان دولت در همه سطوح و در شئون مختلف اداری از جمله حوزه‌های ارزیابی عملکرد، نظارت و بازرسی، صدور مجوز، مالی و پشتیبانی در خصوص مناقصه، مزایده، عقد قرارداد و نظایر آن از افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و نهاد‌های عمومی دولتی و غیردولتی ممنوع اعلام شده است.

بر اساس ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، اخذ رشوه و سوء استفاده از مقام اداری ممنوع است و استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و وظایف مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاه‌های اجرایی در تمام سطوح از افراد حقیقی و حقوقی به جز دستگاه ذیربط خود تخلف محسوب می‌شود.

این بخشنامه همچنین یادآور می‌شود که بر اساس ماده ۹۰ قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که وظایف خود را با دقت، سرعت، صداقت، امانت، گشاده‌رویی، انصاف و تبعیت از قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی دستگاه مربوطه انجام دهند و در مقابل عموم مراجعان به طور یکسان و دستگاه ذی‌ربط پاسخگو باشند.

دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری سازمان اداری و استخدامی کشور، با تاکید بر لزوم رعایت این بخشنامه و انجام مراقبت و رصد مستمر موضوع در تمامی سطوح ستادی و واحد‌های تابعه، تصریح می‌کند که در صورت مشاهده موارد تخلف، افراد خاطی اعم از دهنده و گیرنده هدیه، باید جهت طی مراحل قانونی به بالاترین مقام دستگاه اجرایی یا مقامات و مدیران مجاز یا هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و یا مراجع قضایی معرفی شوند.

بخشنامه صادره در پایان، مطابق ماده ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، مسئولیت نظارت و کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان در انجام وظایف محوله را مدیران و سرپرستان بلافصل عنوان کرده و تاکید می‌کند که در مورد عملکرد آنان باید پاسخگو باشند و در صورتی که این موضوع در حیطه مدیریت مسئولان مزبور مشاهده و اثبات شود، علاوه بر برخورد با کارمندان خاطی، با مدیران و سرپرستان کارمندان نیز که در جلوگیری از این موضوع اهمال کرده باشند نیز مطابق قوانین مربوط، رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد