Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@02:30:45 GMT

سوگواره حدیث غربت در لامرد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۲۵۳۸

سوگواره حدیث غربت در لامرد برگزار می شود

سید هاشم موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه حدیث غربت فاطمه سلام الله علیها برای هشتمین سال متوالی با هدف ترسیم زندگانی حضرت فاطمه زهرا (سو) با شعار «فاطمه (س) شهیده راه ولایت» از ۶ دی لغایت ۳۰ دیماه در دو نوبت در فاطمیه اول و دوم فعالیت خواهد داشت.

وی مهم‌ترین برنامه‌ها در فاطمیه اول را سیاه‌پوشی شهر به وسیله ۳۰۰ پرچم جدید یا فاطمه الزهرا (س)، کتابت و نصب ۳ کتیبه ۱۰ متری در سطح شهر لامرد، طراحی و نصب چندین بنر با محوریت فاطمیه و سردار سلیمانی، ساخت فیلم کوتاه در ایام فاطمیه اول با موضوع فاطمیه، حماسه ۹ دی و سردار سلیمانی، تهیه و توزیع پوسترهای سردار سلیمانی، ساخت زیارت مجازی نمایشگاه حدیث غربت، راه اندازی فاطمیه مجازی و همچنین تولید و نشر محتوای فاطمی در فضای مجازی، ساخت فیلم کوتاه با موضوع شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی، اجرای ۴ شب برنامه نمایش سیار در محلات محور شهرستان، ویژه برنامه نذری حضرت رقیه (س) در نمایشگاه حدیث غربت فاطمه (س)، ویژه برنامه شب شهادت حضرت زهرا، ویژه برنامه شام غریبان شهادت و تشییع غریبانه تابوت نمادین حضرت زهرا (س) از مهم‌ترین برنامه‌های فاطمیه دوم است.

دبیر برگزاری نمایشگاه حدیث غربت افزود: کلیه برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، و بر اساس ضوابط ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می‌شود.

کد خبر 5106622

منبع: مهر

کلیدواژه: حضرت فاطمه س لامرد ویروس کرونا قاسم سلیمانی بارش برف شیراز گرگان آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شهرستان کرج 9 دی شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد ایلام نمایشگاه حدیث غربت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و سیره امامان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مناطق مختلف مازندران روز شنبه سیاه پوش می‌شود و در سراسر این استان ولایت مدار، هیأت‌ها، مبلغین، روحانیت و مداحان به همراه اقشار مختلف مردم، مراسم دسته روی و سینه زنی برگزار می‌کنند.

باقری با اشاره به درپیش بودن دهه کرامت و تشریح برنامه‌های دهه کرامت از ایام میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه تا میلاد سراسر نور و رحمت
علی بن موسی الرضا (ع) افزود: امسال در دهه کرامت هیأت‌ها در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های متنوع، از جمله موکب شادی و نشاط،
برنامه‌های خواهر و برادری، مسابقات فرهنگی وهنری، تشویق حجاب و عفاف، ایستگاه‌های قرآنی وفرهنگی و.... شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی را با استفاده از سنت و سیره اهل البیت (ع) در جامعه و آحاد مردم نشر خواهند داد و ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6094809

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • ردپای انگلیسی‌ها در حدیث امام صادق (ع)/ ساخته‌های ذهنی یک منبری
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود