Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی ودستگیری قاتل ۴۱ ساله که در یک اقدام جنون آمیز ۲ نفراز اعضای یک خانواده را به قتل و ۲ نفر دیگر را نیز مجروح کرده بود خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(هشتم دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در پی وقوع یک فقره قتل عمد در یکی از محلات شهرستان بندرلنگه در آذرماه سال جاری؛   بلافاصله فرمانده شهرستان به همراه ماموران به محل اعزام که با جسد بی جان وغرق به خون دو زن و دو کودک روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام انتظامی بیان کرد: با حضور در صحنه جرم مشاهده شد دو خانم۶۵و۱۵ساله با اصابت جسم سخت به سر به قتل رسیده و جسد خون آلود آنان در منزل می باشد و بنا به اظهارات اهالی و همسایگان وعوامل اورژانس حاضر در صحنه دو پسربچه ۲ و۸ساله نیزاز ناحیه سر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه خانم میانسال مادربزرگ سه نفر دیگر بوده و با هم در یک منزل زندگی می کردند، خاطرنشان کرد: پس از وقوع قتل فردی که خواستگار دختر جوان بوده به عنوان مظنون معرفی و متأسفانه توسط برخی از رسانه ها و به نقل از منابع غیررسمی به عنوان قاتل معرفی و انعکاس داده شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه با توجه به ماهیت بعضی از پرونده ها و امکان ایجاد خلل در پرونده،  پلیس تا رسیدن پرونده به حصول نتیجه مدنظر امکان اطلاع رسانی ندارد، عنوان کرد: کارآگاهان پلیس بندرلنگه با تحقیقات ویژه پلیسی و اقدامات اطلاعاتی قاتل۴۱ساله اهل یکی از استان های غربی کشور را شناسایی و پس از ردگیری او در استان های مختلف کشور در نهایت با همکاری پلیس آگاهی استان در بندرعباس دستگیر و به پلیس آگاهی بندرلنگه منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا قاتل منکر هرگونه عمل مجرمانه ای شد اما پس از روبرو شدن با مستندات موجود،درنهایت پرده از این جنایت هولناک برداشت وبه بزه انتسابی اعتراف و در حضور بازپرس اقدام به بازسازی صحنه قتل کرد.

سردار جعفری با اشاره به اینکه قاتل دارای آشنایی و ارتباط و رفت وآمد قبلی با بستگان مقتولین بوده و با انگیزه بازپس گیری و برداشتن مدارک وارد منزل شده و پس از مواجه شدن با افراد خانواده و مقاومت آنها به این جنایت هولناک دست زد،گفت:پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهند داد، قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی آرامشی در سطح جامعه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۷۴۷ پرونده قضائی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارجاع شده است گفت: بیش از ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس استان منجر به مصالحه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جمال سلمانی اظهار کرد: مراکز مشاوره پلیس در عرصه کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

وی افزود: با پای کار آمدن سازمان‌های حمایتی، و دخیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی می‌توان به صورت گسترده و علمی در حوزه شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ورود کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: با همت و پشتکار مشاوران و مددکاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۹ پرونده ضمن صلح و سازش از چرخه کار قضائی خارج شده است.

سلمانی با بیان اینکه ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره منجر به صلح و سازش شده است، اضافه کرد: مراکز مشاوره پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس راه‌اندازی شده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر با رویکرد فرهنگی و آموزشی مسائل و معضلات اجتماعی حل و فصل شود بار انتظامی در جامعه نیز کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: شهروندان می‌توانند با شماره گیری شماره ۰۹۶۵۸۰ ضمن ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره از خدمات مشاوره روان‌شناختی، خانوادگی، ازدواج، تربیتی، فردی، تحصیلی، شغلی، گزینش و استخدام، بهره‌مند شوند.

کد خبر 751140

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری