Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوبی گفت: مردم شهرستان قائمشهر طی ۹ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند .

«جمال یعقوبی»، با بیان اینکه در شهرستان قائمشهر ۷هزار و ۹۰۷ نفر مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مردم این شهرستان طی ۹ ماهه سال جاری  یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۸ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان قائمشهر ضمن با اهمیت برشمردن پرداخت زکات، افزود: پرداخت زکات یک امر واجب است و همه باید برای جمع‌آوری و پرداخت اهتمام ویژه ای داشته و نسبت به ترویج این امرخداپسندانه تبلیغات لازم صورت گیرد.

 

وی بیان کرد: در ۹ ماهه سال جاری مردم خیر قائمشهر زکات مستحبی،  زکات فطریه عام،  زکات فطریه سادات و کفاره پرداخت کردند.

 

یعقوبی گفت: زکات و کفارات جمع آوری شده در بخش های مختلف مانند کمک به امر ازدواج، خرید، ساخت و تعمیر مسکن مددجویان و ... هزینه شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: پرداخت زکات فطریه پرداخت زکات پرداخت کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟