Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیعیان از برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت سردار «شهید قاسم سلیمانی» در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۸ دی) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد «شهید حاج قاسم سلیمانی» گفت: در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها «حاج قاسم سلیمانی» قرار داریم که این سالگرد با دهه اول فاطمیه، هفته بصیرت و چهلم شهید هسته ای و دفاعی کشور شهید فخری زاده مصادف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تاکید بر ضرورت احترام به ساحت شهدا به ویژه شهید سلیمانی، افزود: باید تمام تلاش و همت خود را برای برگزاری مراسمی با شکوه به کار ببریم.

 

وی با تاکید بر اجرای برنامه های ویژه در خور شهدای ایران اسلامی، عنوان کرد: همه در برابر  خون شهدا مسئول هستیم و به خصوص روسای ادارات نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند.

 

شفیعیان رعایت محدودیت های کرونایی و شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری برنامه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: در هنگام برگزاری مراسم ها وضعیت شهرستان از نظر کرونا نیر مورد توجه و شیوه نامه های بهداشتی رعایت شود.

 

وی با بیان اینکه  سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با دهه اول فاطمیه، هفته بصیرت و چهلم شهید هسته ای و دفاعی کشور شهید فخری زاده مصادف شده، گفت: باید در راستای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم تلاش شود.

 

به گزارش شبستان، در این جلسه ضمن برنامه ریزی برای برگزاری ویژه برنامه های سالگرد شهادت سردار «شهید قاسم سلیمانی» بر اهمیت برگزاری این مراسم ها تاکید و وظایف هر ارگان در اجرای برنامه ها تبیین و برنامه ریزی شد.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز شهادت سردار سلیمانی مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی آئین بزرگداشت سردار سلیمانی سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • جزئیات اعزام زائران کردستانی به سالگرد ارتحال امام (ره)+فیلم
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان