Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزار کننده آزمون جامع مهارت آموزان ماده ۲۸ از اعلام نتایج رسیدگی به اعتراض شرکت کنندگان این آزمون امروز ٨ دی ماه خبر داد. خبرگزاری میزان- کچوئیان، دبیر شورای تخصصی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از اعلام نتایج نهایی مولفه‌های ارزشیابی صلاحیت حرفه‌ای و نتایج رسیدگی به اعتراضات برخی مهارت آموزان خبر داد و گفت: مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان با دریافت اعتراض ثبت شده مهارت آموزان در سامانه هدف با تشکیل کارگروه، مسئولیت بررسی اعتراضات را عهده دار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول، تصریح کرد: این افرد می‌توانند از هم اکنون با ورود به سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ac.ir از نتایج قطعی آزمون مطلع شوند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، با اعلام تعداد ۱۰ هزار و ۷۹۹ نفر شرکت کننده آزمون آذر ماه سال جاری تصریح کرد: در نخستین مرحله این آزمون تعداد ۹ هزار و ۲۱۲ نفر از مهارت آموزان با موفقیت از آزمون گذر و در مرحله اعتراض، پس از احتساب نمرات تدریس عملی و مولفه فرهنگی با تغییر صورت گرفته در نمره کتبی اصلح، با ثبت اعتراض تعداد ۷۷۷ نفر مهارت آموز در سامانه هدف ۵۱۸ نفر قبول و در نهایت ١ /۹۰ درصد افراد شرکت کننده در آزمون اصلی مهارت آموزان ماده ۲۸ موفق به کسب حد نصاب نمره و دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای شدند.

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، در ادامه گفت: در مرحله بررسی برخی اعتراض‌های مورد تایید و پذیریش کمیسیون آزمون، بازنگری مجدد انجام و با تغییر در امتیاز مولفه ها، نمره نهایی اکتسابی مهارت آموزان مشمول، تعدیل شد.

این استاد دانشگاه، از برگزار شدن آزمون جبرانی اصلح اواخر بهمن و یا اوایل اسفند ماه سال جاری سخن گفت و افزود: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون جامع آذر ماه نشده اند می‌توانند با شرکت در آزمون جبرانی با کسب حد نصاب نمره، گواهی صلاحیت حرفه معلمی را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در خصوص نحوه برگزاری آزمون جبرانی اصلح تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی و نحوه برگزاری این آزمون در اسرع وقت به اطلاع مهارت آموزان خواهد رسید.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، در پایان یادآور شد: زمان ثبت نام مهارت آموزان برای شرکت در آزمون جبرانی اصلح متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تشریح و تبیین برنامه‌های آموزش‌وپرورش توسط اعضای شورای معاونان
انتهای پیام/ برچسب ها: دانشگاه فرهنگیان دانشگاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان دانشگاه دانشگاه فرهنگیان آزمون جبرانی مهارت آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رییس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود.

کد خبر 6088285

دیگر خبرها

  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد
  • کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان به پایان رسید
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود