Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالسلام مام‌عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهامداران قبلی این کارخانه در اوایل افتتاح و بهره‌برداری آن در سال ۱۳۹۳ به دلیل عدم توانایی در بازپرداخت سود بانکی و بدهی‌های کلان آن دچار مشکل شدند و تمامی کارگران از کار بیکار و طرح تعطیل شد.

وی افزود: بعد از گذشت چند سال و با پیگیری‌های فرمانداری و هماهنگی با ادارات کل استان و تلاش سهامداران قبلی، سرمایه‌گذار جدیدی تمامی سهام این کارخانه را خریداری کرده و این واحد تولیدی را از رکود خارج ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اشنویه افزود: مبلغ اصلی این سرمایه‌گذاری تاکنون اطلاع‌رسانی نشده ولی سهامدار جدید تاکنون ۹۰ میلیارد ریال سود و بدهی بانکی و سایر بدهی‌های سهامدار قبلی را تسویه کرده‌ است.

مام‌عزیزی افزود: کارخانه گلوگز شیرین اشنویه در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع احداث شده و قادر به تولید گلوکز از آرد ذرت و نشاسته از گندم و نیز تولید انواع گلوتن است.

وی ادامه داد: این نخستین واحد صنعتی راکد این شهرستان در سال جاری است که به چرخه تولید باز می‌گردد و با توجه به تولیدات متنوع آن نقش مهمی در پویایی این صنعت در اشنویه و فعال شدن سایر صنایع مرتبط با آن و ایجاد اشتغال‌زایی در منطقه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۱۴ واحد صنعتی فعال با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر در این شهرستان وجود دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی کارخانه اشنویه پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی کارخانه اشنویه وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی کارخانه اشنویه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان