Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: سعید خطیب زاده در نشست خبری امرزو خود در ادامه گفت: این سفر به دعوت ایران صورت گرفته است و انجام این گونه سفر‌ها و گفتگو‌ها بین ایران و عراق امری کاملاً عادی و مرسوم است.

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان همچنین در بخش دیگری از این نشست گفت: تمامی گروه‌های افغانی را به انجام گفتگو‌هایی فراگیر و میان افغانی دعوت می‌کنیم تا این گفتگو‌ها به یک راه حل دائمی برای تحقق صلح در این کشور منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب زاده همچنین در این نشست اعلام کرد: گزارش فنی نهایی سقوط هواپیما اوکراینی با ترجمه رسمی امروز و یا فردا به صورت رسمی در اختیار کشور‌های درگیر این موضوع قرار می‌گیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این که عادل عبدالمهدی، نخست وزیر سابق عراق در یک مستند گفته است که آقای سلیمانی در جریان آخرین سفر خود به عراق قرار بوده پاسخ ایران را در ارتباط با عربستان را به مقامات عراقی تحویل دهد خطاب به خبرنگار پرسش کننده گفت: آنچه به نقل از آقای عادل عبدالمهدی مطرح کردید درست است.

خطیب زاده افزود: دولت عراق میزبان آقای سلیمانی بود و آقای سلیمانی به دعوت رسمی عراق به این کشور سفر کرده بود.

وی افزود: ما پیامی از سوی عربستان دریافت کرده بودیم که این پیام دیپلماتیک نبود و مطالبی در آن مطرح شده بود که البته ما از طریق شورای همکاری خلیج فارس پاسخ دادیم. آقای سلیمانی در این سفر حامل پیام‌هایی بودند که عاملین ترور اجازه انتقال این پیام را ندادند، البته ما بعدا به صورت مکتوب پیام‌ها را منتقل کردیم.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: خطیب زاده آمریکا برجام اروپا آقای سلیمانی خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان