Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مجتبی حسینی درباره آخرین وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: با وجود علاقه مندی هواداران و ریشه دار بودن تیم نفت  مسجد سلیمان مشکلات ساختاری زیادی داریم اما کار خود را خیلی دیرتر از تیم های دیگر و در شرایطی که حدود ۹۵ درصد نفرات فصل قبل جدا شده بودند، استارت زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم با تست گیری و استفاده از بازیکنانی که در بورس بودند تیم را جمع و جور کنیم و خدا را شکر جوان های خوبی گیرمان آمد. ان شالله بتوانیم روند خوب خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به مشکلات تیم نفت عنوان کرد: مسئولان این شهر به ما کمک می کنند و در بحث هتلینگ و این مسائل کمتر از تیم های دیگر نیستیم اما زمین تمرین مان مشکل دارد و مثل تیم های دیگر در نفت پول نیست. این واقعیت ماجرا است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اینکه آیا کمک های مالی به این تیم محسوس بوده است، عنوان کرد: قبل از شروع فصل، مجوز تیم‌داری برای وزارت نفت صادر نشده بود اما در آخرین لحظه موافقت کردند و این مجوز صادر شد. بچه‌های ما 20 درصد ابتدایی خود را دریافت کردند، اما مبلغ قرارداد آنها خیلی پایین است و مانند تیم‌های دیگر بالا نیست. قراردادهای بازیکنان ما جمع و جور است. می‌بینم مسئولان و اقعا کمک و حمایت می‌کنند تا ان‌شاءالله در آینده مشکلی نباشد و روندمان حفظ شود. 

حسینی درباره صحبت‌هایش با بازیکنان نفت برای حفظ اتحاد این تیم عنوان کرد: بچه‌های خوبی داریم و به آنها گفته‌ام همیشه به فکر پیشرفت باشند. زیرا نفت جای خوبی است برای اینکه بتوانند خود را نشان داده و به بالاترین سطح فوتبال مملکت برسند. از نظر حاشیه‌ای مشکلی نداریم و تیم خوبی داریم. فقط نیاز است به تیم ما بیشتر توجه شود.

وی درباره اعتراض بسیاری از تیم‌های لیگ برتر نسبت به برنامه‌ریزی این مسابقات توضیح داد: واقعیت این است که به این موضوع عادت کرده‌ایم و پوستمان خیلی کلفت شده است. اگر سه روز یکبار هم برای نفت بازی بگذارند مشکلی نیست. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره حواشی دیدار این تیم با ماشین‌سازی ودرگیری‌های پایان بازی گفت: اتفاق خاصی در آن بازی نیفتاد. هر دو تیم تحت فشار بودند و ماشین‌سازی قصد داشت حتما ما را شکست بدهد. خدا را شکر سه امتیاز را کسب کردیم.در جریان بازی درگیری‌های لفظی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد و در پایان این دیدار هم احمد گوهری که دروازه‌بان و کاپیتان تیم ماست سعی کرد جو را آرام کند اما درگیری کوچکی بین آنها به وجودآمد که سریع ماجرا حل شد. بازیکنان جوان هستند و به دلیل احساسی بودنشان شلوغ‌کاری کردند اما با حل شدن قضیه، به سرعت هم وارد رختکن شدند. 

حسینی درباره اینکه به هر حال این صحنه‌ها برای اهالی فوتبال خوشایند نبود توضیح داد: واقعیت این است که هیچ کس دوست ندارد چنین دعواهایی در فوتبال به وجود بیاید، اما بازیکنان جوان بی‌تجربگی کردند و اگر قرار است با آنها برخورد شود، باید با دیده تسامح به این ماجرا نگاه شود. فوتبال برد و باخت دارد و بازیکنان باید یاد بگیرند خود را کنترل کنند. اگر بخواهند با همین رفتار در رده‌های بالاتر حاضر شوند، تبعات بدی برای‌شان دارد. ما هم وظیفه داریم این مسائل را به آنها بگوییم اما در جایی هم باید چشم‌پوشی کرد تا بازیکن جوان ضربه نخورد. این نفرات هم موظف هستند چنین مواردی را تکرار نکنند.

وی درباره مشکلات سخت‌افزاری ورزشگاه‌های لیگ برتر اظهار داشت: تعویق یک روز دیدار با ماشین‌سازی سبب شد هزینه‌های زیادی را متحمل شویم. یک شب اضافی هتل را اجاره کرده و بلیط پروازمان را از دست دادیم. متأسفانه بیشتر ورزشگاه‌های ما سیستم هیتینگ ندارند  و اگر دیدار ماشین‌سازی و نفت به صورت مثال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، با توجه به مجهز بودن این استادیوم به همین سیستم چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: متأسفانه بیشتر ورزشگاه‌های ما قدیمی است و سیستم گرمایشی و زهکشی خوبی ندارد. به همین دلیل چنین اتفاق‌هایی رخ می‌دهد. تغییر دیدار با ماشین‌سازی کارمان را سخت کرد زیرا تمرکز بازیکنان نفت به هم خورد و اصلا فکر نمی‌کردیم چنین اتفاق رخ بدهد. 

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت و گو با برنانه تهران ورزشی رادیو تهران درباره دیدار آینده تیمش مقابل پیکان توضیح داد: پیکان واقعا تیم سختکوشی است و بازی کردن با این حریف کار خیلی سختی است. مثل تیم ما خیلی خوب دفاع می‌کنند و برای بازی‌شان برنامه دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر مسجد سلیمان مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان تیم های دیگر ماشین سازی تیم نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده

باشگاه اینتر بابت قهرمانی در سری A خرید سه بازیکن و تمدید قرارداد دو بازیکن را به سرمربی تیم وعده داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی موفقیت تیم فوتبال اینتر برای کسب بیستمین اسکودتوی خود، مدیران باشگاه به سرمربی تیم، سیمونه اینزاگی وعده خرید 3 بازیکن جدید و تمدید قرارداد 2 بازیکن را داده‌اند.

اینتر روز دوشنبه هفته گذشته با فتح دربی دلامادونینا در فاصله 5 هفته به پایان فصل جاری سری A قهرمان شد و با توجه به عدم حضورش در رقابت‌های اروپایی و جام حذفی، از هفته‌های پایانی لیگ برای فرصت دادن به بازیکنان جوانش و بالا بردن سطح تجربه آنها استفاده خواهد کرد.

در همین حال مدیران باشگاه نیز وضعیت سایر بازیکنان را زیر نظر خواهند گرفت تا در صورت امکان آنها را در پنجره نقل و انتقالات به خدمت بگیرند. از آنجایی که اینتر فصل آینده علاوه بر سه تورنمنت همیشگی (سری A، جام حذفی و لیگ قهرمانان) در نخستین دوره جام جهانی جدید باشگاه‌ها نیز حضور خواهند داشت، به بازیکنان بیشتری هم نیاز پیدا خواهد کرد. بر همین اساس، روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا در شماره امروز (شنبه) خود نوشته است که مدیران باشگاه خرید سه بازیکن را در دستور کار دارند. گزینه اول آنها که فاصله زیادی تا جذبش ندارند، بنتو دروازه‌بان برزیلی 24 ساله تیم اتلتیکو پارانائنزه است. ارزش این بازیکن که دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده، 13 میلیون یورو برآورده شده اما گفته می‌شود باشگاه برزیلی مبلغی در حدود 20 میلیون یورو درخواست خواهد کرد.

نهایی شدن قرارداد 1+2 ساله طارمی با اینتر

بازیکن دوم یاشوا زیرکزی مهاجم تیم بولونیاست که تابستان سال 2022 از بایرن مونیخ جدا شد و به واسطه عملکرد خوبش در فصل جاری، ارزش او به 40 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. سومین بازیکن نیز امیل هولم مدافع تیم آتالانتاست که با توجه به جدایی احتمالی دنزل دومفرایس از نراتزوری، اینتری‌ها او را به عنوان جانشین مدافع هلندی‌شان در نظر گرفته‌اند.

دو هدیه دیگر اینتری به اینزاگی حفظ دو مهره کلیدی تیمش، لائوتارو مارتینس و نیکولا بارلا است که هر دوی آنها با عقد قراردادهای جدید طولانی مدت موافقت کرده‌اند و به زودی این اتفاق جنبه رسمی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست