Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی یکشنبه هفتم دی‌ماه در دیدار با بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با تاکید بر نقش مهم صنعت پتروشیمی در روند توسعه اقتصادی و صنعتی کشور از آمادگی این بانک برای گسترش همکاری‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک تجارت با بیان اینکه سرمایه‌گذاری های کلان انجام شده در صنعت پتروشیمی، اکنون به مرحله ای رسیده که کشور باید از ثمرات آن بهره مند شود افزود: بانک تجارت به عنوان یک بنگاه مالی افتخار دارد که از سال‌های دور در قالب تامین مالی و حمایت از پروژه‌های مختلف، همکاری نزدیک، تخصصی و اثر بخشی را با صنعت پتروشیمی داشته است. دولت‌آبادی یادآور شد: بانک تجارت با وجود تحریم‌های موجود در تلاش است از حداکثر ظرفیت و پتانسیل حرفه‌ای خود برای رفع نیاز شرکت‌‎های پتروشیمی استفاده کرده و نقش موثری را در توسعه پایدار این صنعت استراتژیک ایفا کند. مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با تقدیر از پشتیبانی و حمایت‌های بانک تجارت از هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی از فعالیت‎های مختلف این بانک در حوزه حمایت‌های مالی برای شتاب در ساخت و تکمیل طرح‌های پتروشیمی از گسترش همکاری‌ها استقبال کرد. معاون وزیر نفت در نشست خبری که به همین مناسبت برگزار شد همچنین خبر داد: در ۹ ماه گذشته ۹ طرح پتروشیمی از سوی رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسیده است و تا پایان سال ۸ طرح دیگر پتروشیمی به بهره‌برداری و ظرفیت این صنعت با اضافه شدن ۲۵ میلیون تن به ۹۰ میلیون تن در سال می‌رسد.

منبع: فارس

کلیدواژه: پتروشیمی تجارت وزیر نفت توسعه اقتصادی صنعت پتروشیمی بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر نفت از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

وزیر نفت صبح امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، محمد حامل، دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف)، احمدرضا دستغیب، رئیس دیوان محاسبات کشور، و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در ایران و مدیران ارشد صنعت نفت آغازبه‌کار کرد.

جواد اوجی، وزیر نفت، پس از سخنرانی در آیین گشایش رسمی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران، از غرفه‌های سالن‌های ۸ و ۹ بازدید و با فعالان این حوزه به گفت‌وگو کرد.  

نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران، بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی کشور است و در نمایشگاه امسال بیش از ۱۵۰۰ شرکت ایرانی و ۲۵۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور جهان حضور دارند. حضور فعال شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه با وجود ادامه تحریم‌ها، نشان‌دهنده دیپلماسی فعال وزارت نفت در دولت سیزدهم و موفقیت‌های آن در عرصه جهانی است.

در این نمایشگاه، ستاد وزارت نفت، شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی در سالن ۸ و ۹، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، پارک‌های فناوری و استارتاپ‌ها در سالن  ۱۰ و ۱۱، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و صنایع مرتبط در سالن B ۳۸، شرکت ملی گاز و صنایع مرتبط در سالن ۵، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و صنایع مرتبط و اعضای اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی (OPEX) در سالن ۴۱، اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت (استصنا) در سالن‌های ۳۱ A و B، اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا) در سالن ۶ و انجمن‌های تخصصی نفت و دیگر شرکت‌ها هریک در سالن‌های جداگانه حضور دارند.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ دایر است و ۲۲ اردیبهشت‌ به‌ کار خود پایان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش
  • حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • بازدید وزیر نفت از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان ایلام
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد