Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در مراسمی از تلاش‌های محمدمهدی مزارعی در سمت معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر قدردانی و حامد قائدی عضو هیئت علمی گروه مهندسی شیمی واحد بوشهر که سوابق مدیریتی مانند رئیس واحد خارگ و مدیر پروژه تولید کیتین و کیتوسان را در کارنامه خود دارد به جای مزارعی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در جلسه تکریم و معارفه معاونان علمی سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه امور در این حوزه با هدفمندی و همکاری همه‌جانبه و با دغدغه در حال انجام است، گفت: با تلاش همکاران ریل‌گذاری مناسبی در راستای ظرفیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی استان صورت گرفته است که باید با ایجاد اتاق فکر و پردازش شرایط برای برداشت نتیجه و ثمره فعالیت‌ها تلاش کرد.

اسماعیل عبداللهی با بیان اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های معاونت علمی دانشگاه علاوه بر قلمرو واحد بوشهر، استانی است، یادآور شد: حوزه معاونت علمی، حوزه‌ای ترکیبی و پرکار است و فعالیت در این حوزه مستلزم عزم جدی است؛ چراکه بیشترین توقعات به ‌ویژه در حوزه درآمدهای شهریه‌ای و غیرشهریه‌ای از این حوزه انتظار می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز،حامد قائدی معاون جدید علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر هم در این جلسه با قدردانی از اعتماد مجدد مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان به وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را در پیشبرد اهداف دانشگاه به کار خواهد بست، پیشبرد سیاست‌گذاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی دانشگاه را از اولویت‌های خود برشمرد.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1085618 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هیئت علمی حکم انتصاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هیئت علمی حکم انتصاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر علمی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند