Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دالاس موریکس بعد از شروع فصل با 2 شکست متوالی، اولین پیروزی اش را به بهترین شکل ممکن به دست آورد.
به گزارش آریا، در اولین دیدار از بازی های 27 دسامبر لیگ NBA، دالاس موریکس با نتیجه 73-124، لس آنجلس کلیپرز را تحقیر کرد. بازی از همان دقایق ابتدایی به شدت یک طرفه دنبال شد. دالاس کوارتر اول را 13-36 به پایان رساند و در پایان نیمه اول، با نتیجه عجیب 27-77 پیش افتاد که بیشترین اختلاف میان دو تیم در پایان نیمه اول یک بازی NBA از زمان آمدن شات کلاک در فصل 1954/55 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم اختلاف در مقطعی به 57 امتیاز هم رسید اما کلیپرز کمی بهتر از نیمه اول کار کرد تا درنهایت با اختلاف 51 امتیاز مغلوب مهمان خود شد. لوکا دانچیچ 24 امتیاز، 9 ریباند و 8 اسیست کسب کرد و جاش ریچاردسن هم بازی را با 21 امتیاز تمام کرد. تیم هاردوی هم در این دیدار 18 امتیاز به دست آورد. نبود کوای لنرد ضربه سنگینی به کلیپرز زد. لنرد که در دیدار برابر ناگتس از ناحیه دهان مصدوم شد، در این بازی حضور نداشت. پال جرج، سرج ایباکا و ایویکا زوباتس، تنها بازیکنان میزبان بودند که امتیازهای شان دو رقمی شد. کلیپرز در این بازی از 33 اقدام خود به پرتاب های سه امتیازی فقط 4 تا را به امتیاز تبدیل کرد. این پیروزی چند نکته نیز به همراه داشت که به شرح زیر است:
برترى 27-77 دالاس موریكس در پایان نیمه نخست، بزرگ ترین برترى یک تیم در یک نیمه بازى NBA از زمان شروع شات كلاک در فصل 1954/55 است. شكست با اختلاف 51 امتیاز، سنگین ترین شكست تاریخ فرنچایز كلیپرز است. پیروزى با اختلاف 51 امتیاز، دومین پیروزى قاطع تاریخ فرنچایز موریكس است. كلیپرز در نیمه دوم 46 امتیاز آورد. این یعنى اگر موریكس در نیمه دوم هیچ امتیازى كسب نمى كرد هم برنده بازى مى شد!

- لس آنجلس لیکرز پس از شکست برابر کلیپرز در بازی اول حالا به سه پیروزی پیاپی دست یافته است. پیش لس آنجلس لیکرز موفق شد در استپلس سنتر با نتیجه 127-91 برابر مینسوتا تیمبرولوز به پیروزی برسد. مدافع عنوان قهرمانی برای پیروزی در این دیدار به هیچ وجه کار سختی نداشت و عملکرد خوب بازیکنان نیمکت فرنک ووگل نیز قابل توجه بود. این مسابقه در حالی برگزار شد که هردو تیم دو ستاره اصلی خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشتند؛ آنتونی دیویس به علت درد از ناحیه عضله ساق پا بازی نکرد، هرچند انتظار نمی‌رود این مصدومیت مشکلی جدی باشد. برای ولوز نیز کارل آنتونی تاونز که با در رفتگی مچ دست روبرو شده بود در این دیدار به میدان نرفت.
کایل کوزما که پس از امضای قرارداد جدید با لیکرز نخستین استارتش را برای تیم تجربه می‌کرد در نیمه اول این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.  کوزما در نهایت با 20 امتیاز به کار خود در این دیدار پایان داد. لبران جیمز با 18 امتیاز، 9 ریباند و 5 اسیست به کار خود در این دیدار پایان داد. مارک گسول نیز توانست در 21 دقیقه، 12 امتیاز، 8 اسیست و 7 ریباند برای تیم جدیدش کسب کند. همچنین تیلن هورتن تاکر و مانترز هرل نیز هرکدام از نیمکت 12 امتیاز برای لیکرز کسب کردند. اما برای تیمبرولوز، پیک شماره یک امسال یعنی آنتونی ادواردز 6 از 21 شوت زد و با 15 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود. مینسوتا در برابر قهرمان NBA نخستین شکست فصل خود را تجربه کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیروزی تاریخی دالاس لس آنجلس کلیپرز لیکرز نیمه اول لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!

جوئل امبید، یانیس آنتتوکومپو و دیمین لیلرد، هیچ کدام از این ستارگان را در راند دوم پلی آف نخواهیم دید. 

طرفداری | بامداد جمعه به وقت تهران، 2 بازی در جریان رقابت های پلی آف ان بی ای برگزار شد تا تکلیف دو سری از کنفرانس شرق به شکل کامل مشخص شود. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این چند بازی رقم خورد. 

ایندیانا پیسرز 120-98 میلواکی باکس (پیروزی 2-4 پیسرز)

پیروزی در بازی قبل و بازگشت دیمین لیلرد (28 امتیاز، 4 اسیست و 3 ترن اور با فیلدگل کمتر از 50%)، باکس و هوادارانش را امیدوار کرده بود که سری را به بازی هفتم بکشانند؛ با این حال چنین خبری نبود. عملکرد عالی اکثر بازیکنان پیسرز به خصوص نیمکت نشین ها، کاری کرد پرونده تیمی که قرار بود برای قهرمانی بجنگد، برای دومین سال متوالی در راند اول پلی آف بسته شود. مروری داشته باشیم بر بلاهایی که تایریس هلیبرتن (17/6/10) این فصل سر باکس آورد: رکورد 1-4 در فصل عادی، حذف آنها از تورنمنت این سیزن، انجام دادن خوشحالی دیم تایم مقابل دیم لیلرد، گیم وینر در بازی سوم و در نهایت کنار زدن باکس از پلی آف.

ایندیانا پس از 10 سال موفق شد در یک سری پلی آف به پیروزی برسد. اوبی تاپین در این بازی 21 امتیاز گرفت که بهترین عملکرد زندگی اش در پلی آف بود. باکس از زمانی که سر و کله داک ریورز پیدا شد، در آمارهایی مانند ریتینگ حمله، ریتینگ دفاع، نت ریتینگ و رکورد برد و باخت در میان 15 تیم ضعیف لیگ قرار گرفت. ریک کارلایل هم پس از 13 سال در یک سری پلی آف به پیروزی رسید. سرمربی پیسرز آخرین پیروزی اش در یک سری را در سال 2011 و در فینال موریکس مقابل هیت جشن گرفته بود. 

فیلادلفیا سونی سیکسرز 115-118 نیویورک نیکس (پیروزی 2-4 نیکس)

سیکسرز بازی قبل را با معجزه تایریس مکسی به سود خودش تمام کرده بود اما این بار خبری از یک پایان عجیب و غریب نبود، حتی با وجود عملکرد خوب جوئل امبید، بادی هیلد و حمایت تماشاگران خودی! نیکس کوارتر اول همه چیز را تحت کنترل داشت اما سیکسرز در کوارتر دوم اوضاع را به سود خودش تغییر داد. بقیه بازی نزدیک دنبال شد و با یک شاهکار دیگر از جیلن برانسن، نیویورک نیکس به راند دوم پلی آف رسید. برانسن حالا همراه با جمال موری یکی از دو بازیکنی است که در پلی آف، سه بازی متوالی 40+ امتیازی ثبت می کند. او کارش را با 41 امتیاز و 10 اسیست تمام کرد، امتیازآورترین بازیکن پلی آف و دومین پاسور برتر. 

امبید کارش خودش را با آمار 39/13 تمام کرد. او در این بازی 5 ترن اور داد و حالا در صدر جدول بیشترین ترن اور در این پلی آف قرار دارد. ام وی پی همچنان باید برای دیدن رنگ فینال کنفرانس شرق صبر کند، چه برسد به فینال و قهرمانی! نیویورک نیکس حالا برای دومین سال متوالی به دور دوم پلی آف رسیده است، برای اولین بار در قرن جدید. از افتضاح توبایس هریس هم غافل نشوید. او که به زودی قراردادش تمام می شود و بعید است سال بعد به سیکسرز برگردد، در این بازی 0 امتیاز طی 29 دقیقه ثبت کرد. 

 

براکت پلی آف

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!