Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: در آستانه فرا رسیدن نخستین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیستمین کارگاه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی تحت عنوان «سردار دل ها» در شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: ثبت نام این دوره از چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹ همزمان با روز حمل و نقل آغاز شد، اما، چون اطلاع رسانی در دنیای مجازی صورت نگرفت با استقبال مواجه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذاکری ادامه داد: بنابراین از دو روز پیش در فضای مجازی اطلاع رسانی را مجدداً آغاز کردیم و تأثیر خود را گذاشت و با توجه به این که در شرایط کرونایی به سر می‌بریم ثبت نام را محدود کردیم و این دوره با حداکثر ۲۰ نفر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش تصریح کرد: این دوره با نام سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شده و کارآموزان در ده جلسه دو دساعته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با اصول و فنون خبر نویسی، اصول و مبانی تیتر نویسی، الفبای ستون نویسی، اصول و فنون مصاحبه خبری، اصول و فنون گزارش نویسی، آشنایی با حقوق رسانه و اخلاق روزنامه نگاری آشنا می‌شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: این دوره از روز یکشنبه ۱۴ دی ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰ در دفتر انجمن شعر و امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان آغاز و به شرکت کنندگانی که در آزمون این دوره نمره قبولی بگیرند گواهینامه معتبر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگاه آموزشی فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت علمی کیدکد شریف با حضور 2 هزار و 150 دانش‌آموز، در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، دانش آموزان از سن ۷ تا ۱۷ سال از سراسر ایران با حضور در سومین دوره مسابقات کیدکد شریف، به رقابت برای تکنولوژی‌های آینده پرداختند.

این دوره از مسابقات با حضور 2 هزار و 150 دانش‌آموز در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO برگزار شد که رقابت‌های جذابی را به نمایش گذاشتند، این رویداد یک پلتفرم برای کشف استعداد‌های جوانان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

این رویداد در محل دانشگاه صنعتی شریف، و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک برگزار شد. دانش آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد.

نتایج نهایی این دوره از مسابقات در ۲۸ اردیبهشت طی مراسم اختتامیه با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش