Web Analytics Made Easy - Statcounter

روشن از کسب رتبه برتر کمیته امداد بندر ماهشهر در زمینه کاریابی و ایجاد شغل در استان خوزستان خبر داد و گفت: این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته ۱۷۳ درصد تعهدات کاریابی را محقق کند.

«علی روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر، از تحقق بیش از ۱۷۳ درصدی تعهدات کاریابی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: در این راستا کمیته امداد بندر ماهشهر در زمینه کاریابی و ایجاد شغل در استان خوزستان رتبه برتر را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد بندرماهشهر با اشاره به ایجاد ۱۴۷ فرصت شغلی در سال‌جاری توسط این نهاد تصریح کرد: انجام کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای به‌‌کار گرفتن مددجویان از جمله فعالیت‌های این نهاد بوده است.

 

وی افزود: افزایش توان اقتصادی افراد و خانوارهای تحت حمایت تا مرز خودکفایی، اشتغال کارجویان مورد حمایت از طریق فرصت‌های شغلی بنگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، اتخاذ رویکرد درآمدزایی و افزایش سرانه درآمد خانواده‌ها، فراهم‌سازی زمینه لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال مددجویان به ‌منظور توانمندسازی اقتصادی و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایتی، ارتقای عزت‌نفس مددجویان و صیانت از نهاد خانواده از جمله اهداف طرح کاریابی و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است.

 

روشن اذعان کرد: کارفرمایان و صاحبان صنایع می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد با ارائه درخواست کتبی خود در خصوص جذب و به‌کارگیری کارجویان تحت حمایت اقدام و علاوه بر اجر معنوی از بسته‌های تشویقی کاریابی از جمله تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

 

وی اضافه کرد: همچنین امسال با آغاز فصل سرما، یکی از نیازهای اساسی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، تامین وسایل گرمایشی بود که در همین راستا، مددکاران با شناسایی و اطمینان کامل از نیاز خانوار به وسیله گرمایشی، تعداد ۵۰ دستگاه بخاری گازی به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال را بین مددجویان زیر پوشش کمیته توزیع کردن و همچنین تعداد ۱۱ دستگاه آبگرمکن گازی به ارزش ۲۶۴ میلیون ریال به مدد جویان اهدا شد.

 

رئیس کمیته امداد بندرماهشهر ضمن تقدیر از مشارکت خیرین شهرستان در این امر پسندیده عنوان کرد: بخشی از اعتبار این ۶۱ دستگاه بخاری و آبگرمکن با مشارکت خیرین تهیه و بخش دیگر آن نیز از اعتبارات کمیته امداد فراهم شده است.

 

وی در پایان یاد آور شد: خیرین همواره با کمک‌های خود، یاور نیازمندان و کمیته امداد بوده‌اند و امیدواریم در تهیه ۱۲۰ دستگاه بخاری و ۹۰ دستگاه آبگرمکن دیگر برای نیازمندان ماهشهری، ما را همراهی کنند.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: رتبه برتر خوزستان شهرستان بندرماهشهر کمیته امداد امام خمینی ره کاریابی و ایجاد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی

ایسنا/هرمزگان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از اختصاص مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان امروز (دهم اردیبهشت ماه)؛ احمد سالاری جائینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: بر اساس وظایف ذاتی کمیته امداد، یکی از برنامه‌های حمایتی این نهاد، پرداخت کمک‌ هزینه خرید لوازم ضروری زندگی به خانواده‌های تحت حمایت است و در همین راستا کمیته امداد استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲، ضمن انجام شناسایی اولیه و اجرای برنامه نیازسنجی از خانواده‌های تحت حمایت و واجد شرایط ، اقدام به تخصیص و پرداخت کمک‌ هزینه به خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد به منظور تأمین و خرید تعداد ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای این عزیزان کرده است.

سالاری جائینی گفت: اعتبار اختصاص‌ یافته جهت تأمین لوازم ضروری نیازمندان در سال ۱۴۰۲ ، در مجموع ۴۸ میلیارد و  ۷۰۶ میلیون تومان بوده که از این میزان اعتبار مبلغ ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و مبلغ ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان آن نیز از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین سخاوتمند و معزز تأمین شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اعتبارات به منظور خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.‌

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند؛ افزود: با نیازسنجی دقیق و صحیح در کنار هم افزایی منابع دولتی و کمک‌های خیرین می‌توانیم در عرصه‌های مختلف، با خدمت رسانی هدفمند و زماندار به نیازمندان و محرومین، گام‌های مؤثرتری در راستای حل مسائل و مشکلات اساسی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل