Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا  به نقل از پایگاه خبری  «عربی۲۱» این کنفرانس به همت دفتر ملی جوانان جنبش عدالت و احسان با شعار «به خاطر مراکش ... به خاطر فلسطین، جوانان مغرب علیه عادی سازی ...  علیه داد و ستد» برگزار شد.

سخنرانان با بیان مواضع اصولی خود از حق ملت فلسطین در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی هرگونه عادی سازی رابطه با اسرائیل را محکوم و حمایت خود را تا احیای سرزمین های غصب شده آنها اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرات و اعتراضات علیه عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی در تعدادی از شهرها و مناطق مغرب ادامه دارد.

در شهر کازابلانکا طی دو روز گذشته صدها نفر از معترضین به عادی سازی رابطه مغرب با صهیونیست ها که با مخالفت گسترده محافل مغربی روبرو شد، گرد هم آمده اند.

مغرب توافق عادی سازی با رژیم صهیونیستی  را هنگام بازدید یک هیئت آمریکایی و اسرائیلی از رباط، پایتخت این کشور در ۲۲ دسامبر (۲ دی) امضا کرد.

دونالد ترامپ در ازای قبول عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی مغرب، حاکمیت این کشور بر صحرای غربی را به رسمیت شناخت. موضوعی که بر خلاف امنیت منطقه و در تضاد با قطعنامه‌های بین المللی است.

مغرب پس از امارات، بحرین و سودان چهارمین کشور عربی بوده که روابط خود را با اسرائیل در چند وقت اخیر عادی کرده است.

برچسب‌ها مسير اشتباه دونالد ترامپ توافق رژیم صهیونیستی رباط فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسير اشتباه دونالد ترامپ توافق رژیم صهیونیستی رباط فلسطین مسير اشتباه دونالد ترامپ توافق رژیم صهیونیستی رباط فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

دریافت 35 MB

کد خبر 6091333

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران