Web Analytics Made Easy - Statcounter

می‌خواهید بدانید آیا می‌شود از کلاس آنلاین درآمد چند صد میلیونی داشت؟

یا برگزارکنندگان کلاس‌های آنلاین در سالی که گذشت با چه اعدادی سر و کار داشتند!

مخاطبان کلاس‌های آنلاین از چه مباحثی استقبال بیشتری داشتند؟

دوره‌های مالی چرا و چقدر طرفدار داشتند و چند درصد از شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دادند؟

ایسمینار پلتفرم برگزاری وبینار ، همایش و کلاس آنلاین با ظرفیت‌های مختلفی هست که این امکان را می‌دهد بدون هیچ محدودیت و با خیال راحت وبینار و یا کلاس آنلاینتان را برگزار کنید و ویدئو آن را به صورت نامحدود در این سایت برای فروش بگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی باعث شده‌اند تا افراد با دانش بیشتری وارد این بازار کار شوند و کمتر بی‌گدار به آب بزنند. در این دوران که به علت شیوع کرونا، شرکت در کلاس‌های حضوری امکان‌پذیر نیست، کلاس‌های آنلاین، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته و تحولی را در این زمینه ایجاد کرده‌اند

با هم نگاهی به برخی نکات جالب که در این گزارش به آنها پرداخته شده، می‌اندازیم:

موضوعاتی که بیشترین رشد را داشته‌اند

بر اساس بررسی های کارشناسان در این گزارش، موضوعات هنری، مهاجرت، پزشکی و سلامت بیشتر سرعت رشد را در میان موضوعات وبینارها داشته اند و افراد بیشتری را به خود جذب کرده اند.

 

وبینارهایی که بیشترین فروش را داشته‌اند

این گزارش و آمارهایش نشان می‌دهد برگزارکنندگان وبینارها و کلاس‌های آنلاین با موضوعات مالی و سرمایه‌گذاری، تحصیلی، پزشکی و سلامت و مهاجرت، بیشترین فروش را داشته و توانسته‌اند مخاطبان بیشتری را برای پرداخت هزینه و ثبت نام متقاعد کنند.

برای مثال نمودار زیر نمودار فروش ریالی هر وبینار بر اساس دسته‌بندی‌ها را نشان می‌دهد:

وبینارهای رایگانی که شرکت‌کنندگان بیشتری داشته‌اند

وبینارهای رایگانی که با موضوعات بازاریابی، مهاجرت و هنری برگزار شده‌اند، شرکت‌کنندگان بیشتری داشتند و جای خود را بیشتر در میان مخاطبان باز کردند.

 

 

گروه‌های سنی که بیشتر در وبینارها شرکت کرده‌اند

این بخش از گزارش جامع ایسمینار نشان می‌دهد که 18 تا 34 ساله‌ها بیشتر از سایر افراد، علاقه به شرکت در وبینارها داشته و وقت بیشتری را در کلاس‌های آنلاین گذرانده‌اند.

این تنها بخشی از نکات جالبی بود که در این گزارش به چشم می‌خورد. در هر صفحه از این گزارش به اطلاعاتی در مورد وبینارها، برگزار کنندگان و شرکت کنندگان دست می‌‌یابید که نکاتی ویژه را برای شما آشکار می‌سازند.

این اطلاعات به درد کسانی می‌خورد که:

قصد برگزاری کلاس آنلاین را دارند می خواهند از طریق کلاس آنلاین کسب درآمد کنند. در حال تدوین محتوا برای وبینارشان هستند. نیاز دارند ویژگی‌های مخاطبان وبینارها و کلاس‌های آنلاین را بشناسند. هنوز نمی‌توانند در مورد معرفی محصولات و خدمات‌شان در یک وبینار تصمیم بگیرند. می‌خواهند از جامعه هدف وبینارها آگاه شوند. به دنبال اطلاعاتی در مورد ایسمینار و فعالیت‌هایش هستند.

اگر در مورد نکات این گزارش و بررسی‌های جامع آن کنجکاوید و می‌خواهید بیشتر و بیشتر در مورد این دنیای متفاوت و مخاطبانش بدانید، با کلیک بر روی همین لینک زیر به گزارش جامع ایسمینار دسترسی پیدا می‌کنید.

لینک کوتاه: asriran.com/003COp

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کلاس های آنلاین شرکت کنندگان کلاس آنلاین داشته اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند


 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی حمایت عموم مردم استان در اجرای قانون منع استفاده از عناوین بیگانه و ناملموس بر سر در اماکن تجاری و عمومی را با ارسال گزارش مکتوب و مصور، خواستار شد و گفت: بستر دریافت گزارش مردمی تخلف از قوانین مربوط به صیانت از زبان پارسی فراهم شده و لازم است مردم تخلفات در این زمینه را گزارش دهند.

محمد حسین زاده افزود: در کنار جغرافیای سرزمین کهن ایران به عنوان مؤلفه میراث ملموس کشور و دین مبین اسلام در حیطه میراث معنوی، زبان و ادب پارسی به عنوان مهمترین دارایی به جا مانده از پیشینیان و یگانه رشته پیوند دهنده اقوام ایرانی مطرح است.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی زبان وحدت بخش پارسی و لزوم پاسداشت آن در برابر هجوم رقبا و اقتضائات دنیای مدرن امروز ادامه داد: بحران هویت ملی و زبان پارسی را می توان به سادگی در ادبیات نسل جدید مشاهده و عمق آسیب به این مؤلفه هویتی - فرهنگی را درک کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی گفت: در روند دهشتناکی که در تغییرات نامحسوس دستوری آرام آرام پیش می رود، بیم آن است که در آینده ای نزدیک، نسل های جدید در فهم و خوانش متون زیبای فارسی و اشعار بلند شاعران وزین ایرانی مشکل مفاهمه پیدا کنند.

حسین زاده افزود: استفاده بی رویه از واژه های غیر فارسی، به گسست فرهنگی میان ما و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به ویژه در حوزه ادبیات منجر می شود لذا با توجه به همه این تفاسیر و بنا بر وظایف ذاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسیر پاسداشت از حریم زبان و ادبیات پارسی از عموم هم استانی های گرانقدر دعوت می کنم تا برای حفظ شأن این سرمایه ملی و میراث گرانبها و وجوب رعایت قوانین مربوط به صیانت از زبان پارسی در صورت مشاهده اسامی و یا خط بیگانه بر سر در محل کسب اصناف و مجتمع های تجاری و یا واحدهای مسکونی با ارسال تصویر و گزارش ما را در پاسداشت زبان و خط فارسی یاری دهند.

وی گفت: راه های ارتباطی از بسترهای مختلف برای دریافت گزارشهای مردمی شامل شناسه در پیام رسان ایتا: @pasdasht_zaban_farsiُ سامانه پیامکی: ۵۰۰۰۲۳۸۵۹۴۰۰۱ پست الکترونیکی khrz@farhangmail.ir لینک سایت https://khrz.farhang.gov.ir/fa/zabaneparsi می شود.

دیگر خبرها

  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟