Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ تقی نجمی، در نشست خبری برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت اظهار داشت: دهه بصیرت و میثاق با ولایت با شعار بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی آغاز می‌شود طی این دهه حدود ۹۰ عنوان برنامه در سطح استان برگزارمی‌شود که اهم برنامه‌ها عبارت از برگزاری یادواره‌های شهدا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پویش گسترده رزمایش مومنانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تاکنون سه مرحله رزمایش مومنانه برگزار شده که طی این رزمایش‌ها ۶۷۵ هزار بسته کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی عنوان کرد: پویش نذر خون، برگزاری نشست‌های روشنگری به مناسبت ۹ دی در تمام ‌رده‌های بسیج به‌صورت ویدئو کنفرانس، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری مسابقه وصیت سردار شهید قاسم سلیمانی نیز از دیگر برنامه‌های این دهه به‌شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این دهه می‌توان به برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری مختلف، پخش سرودهای انقلابی متناسب با این دهه در سطح استان، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان به خصوص مدافعان سلامت اشاره کرد.

این مقام مسوول یاد آور شد: اجرای طرح ختم قرآن و برگزاری مراسم ادعیه با یاد سردار شهید قاسم سلیمانی، نامگذاری اماکن شهری و نظامی به نام شهید سلیمانی، برگزاری شب شعر بصیرت شهید سلیمانی به سه زبان ترکی، کردی و فارسی از دیگر برنامه‌هایی است که طی این دهه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : راه‌اندازی ماشین‌های با پخش سرودهای انقلابی در شهرهای مختلف ، صدور بیانیه‌های مختلف در محکومیت ترور سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده،  انتشار تولیدات چند رسانه ای، امضای طومار مجازی میثاق با ولایت،نامگذاری اماکن شهری و عمومی با نام مبارک سردار شهید، برگزاری شب شعر بصیرت سردار شید به صورت سه زبانه ترکی، کردی و فارسی ، جمع آوری آثار شهید سلیمانی در استان ، زنگ مقاومت در شبکه‌های اجتماعی از جمله شاد، اجرای سرودهای محلی و غیره در طول دهه بصیرت دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید آذربایجان غربی ولایت میثاق با ولایت شهید سلیمانی سردار شهید دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند