Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر گفت: دستگاه قضایی با هرگونه رفتار هنجارشکن و خلاف شئونات اسلامی و حقوق شهروندی برخورد قاطع می‌کند.

 مرادی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر با اعلام خبر دستگیری عامل نشر محتوای غیر اخلاقی در نیکشهر گفت: دستگاه قضایی با افرادی که باعث تشویش افکار عمومی و جریحه دار کردن احساسات شهروندان می‌شوند بر خورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان نیکشهر افزود: نادیده گرفتن باور‌ها و ارزش‌های جامعه و عدم توجه به حقوق شهروندان عملی بسیار ناپسند است که از نظر حقوقی جرم محسوب می‌شود و با عاملان آن برخورد می‌شود.

روح الله مرادی با بیان اینکه دستگاه قضایی هیچ گونه مخالفتی با شادی و نشاط مردم ندارد عنوان کرد: مجموعه قضایی شهرستان با هر فردی که خلاف اصول اخلاقی رفتار کند و به ارزش‌های دینی و انقلاب بی حرمتی کند با قاطعیت و برابر با قانون اقدام خواهد کرد.

دادستان شهرستان نیکشهر با اشاره به دستگیری عامل انتشار تصاویر مستهجن و خلاف عفت عمومی در نیکشهر بیان کرد: با رصد اطلاعاتی نیرو‌های سایبری دستگاه قضایی و پلیس فتا شخصی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به نشر تصاویر غیر اخلاقی می‌کرد دستگیر شد.

او گفت: این فرد که با انتشار و نمایش محتوای خلاف عفت عمومی و مستهجن، باعث تشویش اذهان عمومی و اعتراض بسیاری از شهروندان و خانواده‌ها شده بود دستگیر و بر خورد قانونی لازم انجام گرفت.

روح الله مرادی دادستان شهرستان نیکشهر در ادامه گفت: مراجع قضایی با اشرافیت کامل بر فعالیت‌های نا بهنجار در فضای مجازی با کسانی که رفتار‌های خلاف شئونات اسلامی و هنجارشکن انجام می‌دهند برخورد خواهد کرد و از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت خواهد کرد.

او افزود: با سایت‌ها، کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به حمایت از عوامل نشر تصاویر غیر اخلاقی بدون هیچ گونه اطلاع از روند قضایی پرونده می‌کنند به دلیل انتشار اخبار خلاف واقع برخورد قانونی می‌گردد.

دادستان شهرستان نیکشهر در پایان با بیان نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه، از مردم خواست تا اخبار شهرستان را از رسانه‌های معتبر و موثق دنبال کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه قضا دستگیری عامل نشر شهرستان نیکشهر دستگاه قضایی غیر اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شفت گفت: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم (ع) شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»