Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحسین علی‌اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نوسازی این تعداد خودرو از جمله برنامه‌های پیش‌روی سازمان راهداری است که به دلیل بالا بودن قیمت خودرو، نوسازی ناوگان نیازمند هزینه بسیار بالایی است.
وی تاکیدکرد: با توجه به تورم اتفاق افتاده در سطح کشور، رانندگان حمل و نقل عمومی و توزیع کالا با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند و قیمت انواع لوازم مورد نیاز خودرو از جمله لاستیک، روغن و لوازم یدکی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: به منظور تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل استان در سالجاری ۳۸ هزار حلقه لاستیک یارانه‌ای بر پایه ارز ۴۲ هزار ریالی در بین رانندگان استان توزیع شد.
علی اکبری یادآوری کرد: طی ۱۰ سال اخیر ۵۰ درصد حق بیمه رانندگان حرفه‌ای ازسوی دولت پرداخت شده است و رانندگان موظف به پرداخت مابقی حق بیمه خود هستند.
وی اظهارداشت: از ۲ سال گذشته نیز باهدف حمایت از رانندگان شرکت‌های حمل و نقل اقدام به بیمه تکمیلی این قشر نیز کرده‌اند.
وی تاکید کرد: به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر و کالا تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت می‌شد که امسال نیز برای واردات ناوگان با حداکثر سه سال کارکرد، مجوزهایی برای شرکت‌های حمل و نقل و افراد علاقه‌مند صادر شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خودرو زنجان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خودرو زنجان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خودرو زنجان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان اخبار کنکور حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت های مختلف اهتمام دارد.

احمد محمدی زاده با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می یابد و تلاش می شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد