Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مشکل زمین تمرینی داریم و مانند بقیه تیم ها، اینجا هم پول نیست.

خبرگزاری میزان - سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*مردم مسجدسلیمان به فوتبال علاقه‌مند هستند و نفت تیمی ریشه‌دار است اما اینجا مشکلات ساختاری زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*ما کار را دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کردیم و با توجه به جدایی ۹۵ درصد بازیکنان، تلاش کردیم با تست‌گیری و دیدن بازیکنانی که در بورس نبودند، تیم را جمع کنیم.

*توانستیم تیم جمع و جور و جوانی را تشکیل دهیم. امیدوارم روند فعلی تیم را حفظ کنیم.

*مسئولان به ما کمک می‌کنند و در گرفتن هتل و سفر‌ها مشکلی نداریم.

*مشکل زمین تمرینی داریم و مانند بقیه تیم ها، اینجا هم پول نیست!

*وزارت نفت در آخرین لحظه با تیمداری موافقت کرد و بازیکنان هم ۲۰ درصد اولیه قرارداد خود را گرفته‌اند.

*بازیکنان خوبی داریم. به آنها گفتیم به فکر پیشرفت باشند و تیم نفت جای خوبی است که خودشان را نشان دهند تا فوتبال خود را در بالاترین سطح ایران ارائه کنند.

*تیم خوبی داریم و حاشیه و مشکل خاصی نداریم. فقط نیاز داریم بیشتر به ما توجه کنند.

*اگر هر سه روز یک بار هم برای ما مسابقه بگذارند، بازی خواهیم کرد.

*بچه‌ها جوان هستند و مقابل ماشین‌سازی و در درگیری‌ها بی‌تجربگی کردند. ما نباید با این جوانان برخورد کنیم و باید با دیده تسامح به آنها نگاه کنیم. اگر آنها در سطح بالاتر چنین کار‌هایی کنند، تبعات بدی برای آنها دارد و یک جا‌هایی باید چشم‌پوشی شود تا ضربه نخورند.

*پیکان تیمی سختکوش است و بازی مقابل این تیم بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: ساعت یک بازی از هفته نهم لیگ برتر تغییر کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله