Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، «سباستین کورتز» صدر اعظم اتریش با اشاره به در پیش‌بودن موج جدید همه‌گیری کرونا در اروپا از سه‌ماهه نخست سال جدید میلادی به عنوان چالشی جدی برای قاره سبز نام برد.

صدر اعظم اتریش انتظار دارد موج سوم همه گیری کرونا منجر به افزایش شدید مبتلایان در سراسر اروپا در سال آینده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال امید می رود در تابستان، شرایط به حالت عادی بازگردد.

کورتز افزود: موج سوم ما را فرا خواهد گرفت و تعداد مبتلایان دوباره در بسیاری از کشورهای اروپایی به طور گسترده افزایش خواهد یافت. پس از آن، من تصور می کنم که به دلیل گرم شدن هوا و همچنین به دلیل افزایش تعداد افرادی که واکسینه می شوند، آرامش به جامعه بازمی گردد و من انتظار دارم که در تابستان بتوانیم تا حد زیادی به حالت عادی بازگردیم.

در همین رابطه دولت اتریش محدودیت های کرونایی را در روز کریسمس تشدید کرد و قوانین منع عبور و مرور را به اجرا گذاشت. بر این اساس شهروندان تنها به دلایل موجه مانند خرید، رفتن به محل کار و یا معالجه نزد پزشک، مجاز به خروج از منازل خود هستند. این قوانین تا ۱۷ ژانویه (۲۸ دی) اعمال می شود.

کد خبر 5106754 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: سباستین کورتز اتریش ویروس کرونا ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی قاسم سلیمانی دونالد ترامپ ویروس کرونا فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل روسیه لبنان ترکیه انگلیس عربستان سعودی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس فتا گفت: تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳ به ۱۰۰ نفر افزایش یافته است.

سردار سرتیپ دوم وحید مجید قبلاً از بازداشت ۲۰ نفر در زمینه فروش سئوالات آزمون سراسری از ابتدای سال ۱۴۰۳ خبر و به خانواده‌های داوطلبان کنکور هشدار داده بود؛ تحت هیچ شرایطی فریب افراد و گروه‌های مدعی فروش سئوالات کنکور در فضای مجازی را نخورند.

دیگر خبرها

  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری