Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تاکنون 3 هزار و 700 دستگاه خودرو عمومی در این استان به‌صورت رایگان گازسوز شدند.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری در این باره گفت: تاکنون 3 هزار و 700 دستگاه خودرو عمومی در این استان به‌صورت رایگان گازسوز شده‌اند و 700 دستگاه خودرو نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم‌اکنون 50 کارگاه مجاز دوگانه‌سوز کردن خودروها در استان فعال است که از این تعداد، 11 کارگاه امور مربوط به گازسوز کردن خودروهای عمومی را به‌صورت رایگان انجام می‌دهند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور به آدرس GCR.NIOPDC.IR مراجعه و کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات را در سامانه مذکور ثبت کنند، همچنین نزدیک‌ترین کارگاه و زمان مراجعه را می‌توانند انتخاب کنند.
اصغری افزود: از آغاز تا پایان آذرماه امسال‌، 424 میلیون و 239 هزار و 534 مترمکعب از این سوخت مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال‌ گذشته تغییر چندانی نکرده است.
وی تأکید کرد: رشد و توسعه صنعت سی‌ان‌جی به‌عنوان سوخت ملی کشور معیاری برای رشد و توسعه اقتصادی و زیست‌محیطی هر منطقه محسوب می‌شود و هر چه بیشتر بر ترویج و رونق‌دهی به مصرف سی‌ان‌جی در شهرها و روستاها اهتمام ورزیده شود، در کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک مؤثرتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده