Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال گفت: در همه کشورها تیم‌ها 3 روز یک‌بار بازی دارند اما در باشگاه‌های ایران تکنولوژی بازسازی تیم را نداریم. در نتیجه آسی

به گزارش برنا؛ مجید جلالی کارشناس فوتبال گفت: برنامه‌ریزی موضوع مهمی است که هیچ کشور، تیم و مربی از مدل برنامه‌ریزی رضایت کامل ندارد. در ایران هم با توجه به شرایط خاص و ملاحظات نارضایتی‌ها بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌ها برای حفظ حقوق خود واکنش نشان می‌دهند. نمی‌توان تأثیر این واکنش‌ها را در نتیجه بازی‌ها محسوس دید. 

جلالی اظهار داشت: برگزاری بازی‌ها نزدیک به هم‌فشار بر تیم خواهد آورد. در همه کشورها تیم‌ها 3 روز یک‌بار بازی دارند اما در باشگاه‌های ایران تکنولوژی بازسازی تیم را نداریم. در نتیجه آسیب به تیم زیاد می‌شود و بازی با فاصله کمتر از 5 روز به تیم آسیب می‌رساند. همیشه شائبه اجازه برنامه‌ریزها از چند تیم وجود دارد و تا حدی این شائبه صحت دارد. پرسپولیس به دلیل حضور در باشگاه‌های آسیا استثنایی است اما مدل طرح موضوع توسط آن‌ها مدل خوبی نبود و شائبه بیشتر شد. 

او افزود: 80 درصد اعتراض‌ها بازی روانی است. فضاسازی‌های غیرحرفه‌ای را شاهد هستیم که تیم‌ها معتقدند نباید از این فضاسازی عقب بمانند. 

این کارشناس فوتبال در پایان گفت: ان شااله پیشنهاد مناسبی باشد به لیگ برتر باز خواهم گشت. 

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر مجید جلالی کارشناس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه پس از دو سال، مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را به این مسئله اعلام کرده و  خواستار صحبت با رئیس دانشگاه شدند.

موسوی رئیس دانشگاه پس از دقایقی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و قول داد با تلاش های شبانه روزی، مرمت مسجد دانشگاه به زودی پایان یابد و قبل از ایام محرم برای عزاداری دانشجویان  آماده شود.

 قرار شد عصر امروز نمایندگان دانشجویان معترض در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه درباره این مسئله گفت وگو کنند.

به گزارش تسنیم، 6 خرداد  سال 1401، اتاق صوت مسجد دانشگاه شریف دچار حریق شد و پس از آن مسئولان دانشگاه دست به تعمیر اساسی مسجد دانشگاه زدند که بازسازی آن با روند کندی مواجه شده و پس از دو سال هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه