Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رستم، چند روزی‌ است، سوژه‌ای با عنوان "پیگیری برگزاری حضوری امتحانات دانش‌آموزان دوازدهم و نهم در شهرستان رستم" در سامانه "فارس من" خبرگزاری فارس به ثبت رسیده و پیام‌های متعددی از سوی والدین و دانش آموزان این شهرستان ارسال شده است.

بر اساس توضیحاتی مبنی بر خطرات کرونا و نگرانی خانواده‌ها از این وضعیت، موضوع را از سوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رستم پیگیری کردیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایرج نیکنام در تماس اولیه، به خبرنگار فارس گفت: چگونگی برگزاری امتحانات این دو مقطع با توجه به نهایی بودن امتحانات و اهمیت آن در انتخاب رشته و هدایت تحصیلی دانش آموزان نهم در مقطع دبیرستان و کنکور دانش آموزان دوازدهم، با تصمیم ستاد کرونای شهرستان  بررسی و با توجه به زرد بودن شهرستان، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: این تصمیم با توجه به شیوه‌نامه بازگشایی مدارس و امتحانات که از طرف اداره کل آموزش و پرورش ابلاغ شده، اتخاذ گردیده است و قانونی و حساب شده است.

به دلیل اهمیت موضوع، خبرنگار فارس تصمیم به پیگیری از سوی مدیرکل آموزش و پرورش فارس داشت که موفق به ارتباط با وی نشد.

به همین منظور موضوع و مطالبه خانواده‌ها و دانش آموزان شهرستان رستم، با مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مطرح شد و وی قول پیگیری و در نهایت خبر برگزاری امتحانات را به صورت غیرحضوری داد.

در برقراری تماس مجدد با رئیس آموزش و پرورش رستم، وی نیز این موضوع را تایید کرد و گفت: امتحانات تمام پایه‌ها و مقاطع به صورت غیرحضوری و تنها امتحانات نوبت دوم بزرگسالان طبق شیوه‌نامه وزارت خانه حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس فارس من امتحانات دانش آموزان رستم آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم