Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@20:30:43 GMT

دیدار مخفیانه محمود عباس با رئیس شین بت

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۵۰۷۶

به گزارش فارس، یک پایگاه خبری عبری زبان ادعا کرد که «نداو آرگامان» رئیس سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی(شین بت) اخیرا با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در کرانه باختری دیدار کرده است.

براساس گزارش پایگاه خبری قدس، خبرنگار این پایگاه خبری صهیونیستی مدعی است که این دیدار در منزل محمود عباس در رام الله برگزار شده و پیش از ازسرگیری هماهنگی‌های امنیتی میان تل آویو و تشکیلات خودگردان فلسطینی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این خبرنگار اسرائیلی، محور رایزنیهای دو طرف از سرگیری هماهنگی‌های امنیتی میان دو طرف و همچنین بازگرداندن درآمد حاصل از مالیاتها به تشکیلات خودگردان بوده است.

طبق توافق اسلو (۱۹۹۳) رژیم صهیونیستی باید تمامی درآمدهای گمرکی، مالی و بانکی بین اشخاص و دیگر طرف‌ها را به طور ماهانه به رام‌الله تحویل دهد.

تشکیلات خودگردان فلسطین در ماه مه 2020 در اعتراض به طرح اشغال کرانه باختری هماهنگیهای امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کرده بود اما این اقدامات از ماه نوامبر دوباره از سرگرفته شد.

مرکز فلسطینی ویژه پژوهش‌های سیاسی و آماری در رام‌الله اخیرا یک نظرسنجی در کرانه باختری و نوار غزه انجام داده که نشان می‌دهد میزان مطالبه برای استعفای محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان افزایش داشته و به دو سوم (66 درصد) رسیده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر