Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رادیو یزد در جشنواره سردار مقاومت و رادیو "نشان سلیمانی" موفق به کسب رتبه برتر نویسندگی شد.

در این جشنواره که به همت رادیو نمایش برگزار شد، مریم تقی زاده تهیه کننده رادیو یزد موفق شد با برنامه «سیره سلیمانی»  در بخش حرفه‌ای موفق به کسب رتبه برتر نویسندگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور استان‌های رسانه ملی درباره جشنواره گفت: بیش از دو هزار اثر در حوزه‌های صدا، سیما، فضای مجازی، خبر، موسیقی و سرود و پژوهش مرتبط با سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مراکز صدا و سیما در طول یک سال گذشته تولید شده که جای تشکر و قدردانی دارد. به خصوص آنکه بیشتر این مدت با همه‌گیری کرونا و شرایط دشوار ناشی از این مسئله همراه بوده است.

علی دارابی افزود: ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه صدا و سیما و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف رسانه‌ای، کار داوری و ارزیابی آثار را بر عهده داشتند.

انتهای پیام / 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی جشنواره رادیو مکتب سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران نیک اندیش خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان توانست رتبه برتر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خوزستان را کسب کند.

 وی دراین جشنواره توانست این موفقیت را در بخش گزارش‌های خبری را کسب نمایند. 

مهران نیک اندیش با تهیه گزارش  با موضوع حضور کاروان راهیان نور در منطقه فکه توانست رتبه برتر دومین جشنواره ره آورد سرزمین نور خوزستان را دربافت نماید. 

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟